لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

MediaTek تامین‌کننده احتمالی مودم‌های آیفون اپل خواهد شد

MediaTek تامین‌کننده احتمالی مودم‌های آیفون اپل خواهد شد

براساس گزارشات اخیر، شرکت اپل به‌ دنبال افزایش ظرفیت تراشه مودم خود است و بر همین اساس، شرکت طراحی مدار یکپارچه تایوانی MediaTek، شانس زیادی را در برنده‌شدن و گرفتن سفارشات مودم‌های بیس‌بند آیفون، غول فناوری کوپرتینو دارد.

به نقل از منابع DigiTimes، شرکت اپل به‌طور فعالی به‌دنبال تامین‌کننده جدید چیپ است تا بتواند سفارشات باقی‌مانده بیشتری از چیپ‌ست‌های مودم بیس‌بند خود را محقق کند. این موضوع دقیقا با مدل‌های آیفون سال گذشته شروع شد که اپل نیمی از سفارشاتش را به جای کوالکام، به شرکت اینتل داد. اپل در حال حاضر درگیر یک مجادله تلخ ثبت اختراع با شرکت کوالکام است.

ممکن است اپل در شرایط حاضر، شرکت MediaTek را با توجه به فناوری‌های رقابتی، طرح‌های جامع محصول و پشتیبانی لجستیک قابل اعتمادش، به‌ لیست تامین‌کننده‌های سال آینده مودم‌های خود اضافه کند.

بنابر این گزارش، شرکت اپل بعد از ثبت یک پرونده قانونی در ژانویه 2017 بر علیه شرکت کوالکام، طی ادعای غیر منصفانه این شرکت مبنی بر فرمول محاسبه پتنت که شامل مودم مورد استفاده در دستگاه‌های آیفون نیز می‌شد، در تلاش برای خودکفا شدن است و به همین منظور در حال جابه‌جایی 50 درصد از سفارشات چیپست‌های مودم آیفون 7 خود از کوالکام به اینتل می‌باشد.

گزارش پیش رو این موضوع را نیز اضافه کرده که MediaTek در شرایط خوبی برای همکاری با اپل برای محصولات آینده این شرکت نظیر اسپیکر‌های هوشمند، دستگاه‌های شارژ بی‌سیم و سیستم‌های ارتباطات وایرلس قرار دارد.

در حال حاضر شرکت اپل از کوالکام، برای ادعای حق امتیاز غیر‌منصفانه‌ آنها شکایت کرده است و این مجادله کماکان ادامه دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420