لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تیم کوک در مورد حضور اپل در چین توضیح داد

تیم کوک در مورد حضور اپل در چین توضیح داد

تیم کوک به عنوان مدیر عامل اپل به تازگی در مورد اینکه چرا آیفون‌ها در چین اسمبل می‌شوند، توضیح داده است.

حتماً برایتان پیش آمده که نوشته پشت آیفون‌ها مواجه شده باشید. در قسمت پشتی این تلفن‌های هوشمند عبارت «Designed by Apple in Califonia Assembled in China» به چشم می‌خورد. همین مسئله، در بسیاری از موارد بحث‌های مختلفی صورت می‌گیرد که چرا آیفون‌هایی که با طراحی و نظارت جانی آیو ساخته می‌شوند باید در کشور چین و مشخصاً کمپانی فاکس کان اسمبل شوند.

این مسئله باعث شد تا در نهایت تیم کوک به عنوان مدیر عامل اجرایی کمپانی اپل، در مورد چین توضیحاتی ارائه دهد. کوک اعتقاد دارد که چین یکی از بهترین کشورها برای تجارت اپل به حساب می‌آید. این کشور دارای بیش از دو میلیون توسعه دهنده اپلیکیشن در اپ استور است. این مسئله به معنای این است که اپل با ورود به چین یک معامله برد-برد را رقم زده است.

تیم کوک بر این باور است که علت اصلی حضور اپل در چین، مردم این کشور است. در حقیقت وجود بازار پرجمعیت و نیروی کار مجرب و توسعه‌دهندگان ماهر از یک طرف، و وجود کارخانه‌های بزرگ تولید انبوه قطعات و محصولات از طرف دیگر این کشور را به بهترین مقصد برای صنایع الکترونیکی تبدیل کرده است.

مدیر عامل اجرایی اپل در ادامه سخنان خود با اشاره به توان بالای کارخانه‌های چینی نظیر فاکس کان، اعلام کرد که چینی‌ها می‌توانند محصولات مورد نظر ما را با کیفیت دلخواه ما تولید کنند، همین مسئله باعث می‌شود تا این شرکت به یکی از بهترین مقصدها برای شرکت‌هایی نظیر اپل به حساب آید.

کوک در تائید سخنان خود از ایرپادز به عنوان یک مثال یاد کرد و گفت: 

وقتی به عنوان یک کاربر به ایرپادز نگاه می‌کنید، شاید به این فکر کنید که ساخت این محصول کوچک کار آسانی است ولی حقیقت این است که ایرپادز از صدها قطعه مختلف تشکیل شده است که کوچک بودن آن‌ها، روند اسمبل را دشوارتر می‌کند. با توجه به این مسئله، اگر اپل با کارخانه‌های چینی و مهندسین خبره آن‌ها همکاری نمی‌کرد، هرگز ایرپادز به این صورتی که امروز شاهد آن هستیم، عرضه نمی‌شد.

by Tim Cook

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420