لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش: جیلبریک سیستم عامل iOS 11 تا 11.1.2 با استفاده از LiberiOS

آموزش: جیلبریک سیستم عامل iOS 11 تا 11.1.2 با استفاده از LiberiOS

دستور‌العمل پیش رو، چگونگی جیلبریک‌کردن سیستم عامل iOS 11 تا 11.1.2 را بر روی آیفون X و دیگر دستگاه‌ها، با استفاده از LiberiOSjailbreak tool آموزش می‌دهد.

همانند دیگر نسخه‌های جیلبریک مدرن و امروزی، این جیلبریک نیز طبیعتی semi-untethered دارد. این بدین معنی است که بعد از هر بار ریبوت دستگاه، می‌بایست دوباره آن را در حالت jailbreak mode قرار دهید و بعد از هر 7 روز، دوباره در اپلیکیشن jailbreak کامپیوتر sign شوید.

انتشار و عرضه این جیلبریک، بدون کشف و استخراج exploit توسط Ian Beer از پروژه Zero گوگل، غیر‌ممکن بود. تلاش‌های او موجب شده تا افرادی مانند Jonathan Levin قادر به تولید و انتشار این جیلبریک به‌صورت عمومی گردند.

قبل از شروع آموزش، یکسری موارد را باید از قبل آماده کنید:

  • دستگاه‌های قابل پشتیبانی با فریمور: همه دستگاه‌های 64 بیتی نظیر آیفون X و آیفون 8/8 Plus با iOS 11.0 تا iOS 11.1.2 .
  • برنامه جیلبریک LiberiOS که می‌توانید از اینجا دانلود کنید.
  • Saurik’s Cydia Imactor tool، که برای قرار دادن فایل IPA در درون دستگاه مورد نیاز است و از آدرس cydiaumpactor.com قابل دانلود است.
  • آخرین ورژن نرم‌افزار iTunes
  • کامپیوتری با سیستم‌عامل macOS یا Windows
  • یک آیدی دولوپر رایگان یا کامل، که از طریق این آدرس با استفاده از یک اکانت قبلی یا جدید اپل، قابل دسترس است.

همانطور که در پست پیشین به این موضوع اشاره کردیم، Cydia و Cydia Substrate هنوز به‌خوبی کار نمی‌کنند و باید منتظر Saurik باشیم تا آنها را آپدیت کند. اما اکنون می‌توانید، برای دسترسی به root و SSH از آن استفاده کنید.

مرحله اول: دستگاه 64 بیتی با iOS 11.1.x خود را با استفاده از کابل Lightning به کامپیوتر وصل کنید. برای مواقعی که فرآیند جیلبریک به‌ خوبی پیش نرود، از داشتن بکاپ کامل گوشی خود توسط آخرین نسخه آیتونز مطمئن گردید. با انجام این کار، دیگر هیچگونه نگرانی برای از دست‌دادن اطلاعات، وجود نخواهد داشت.

مرحله دوم: زمانی که این فرآیند انجام شد، برنامه Cydia Impactor را بر روی کامپیوتر خود اجرا کرده و فایل LiberiOS Jailbreak IPA که دانلود کرده‌اید را به محیط گرافیکی آن drag کنید. به‌هنگام درخواست، اطلاعات Apple ID خود را وارد کنید و منتظر شوید تا برنامه Cydia Impactor، اپلیکیشن sign شده را بر روی دستگاه iOS شما لود کند.

مرحله سوم: زمانی که اپلیکیشن مورد نظر بر روی دستگاه لود شد، به بخش Settings> General> Profile(s) & Device Management ( بر روی برخی از ورژن‌های iOS فقط بخش General> Device Management است) بروید و بر روی پروفایل مرتبط با اپلیکیشن جیلبریک، ضربه بزنید و از تایید کردن پیغام trust this to allow the LiberiOSjailbreak مطمئن گردید.

مرحله چهارم: اکنون به صفحه Home برگشته و اپلیکیشن LiberiOS را اجرا کنید. بر روی گزینه Do It در مرکز اپلیکیشن ضربه زده و منتظر شوید تا فرآیند‌های نصب به صورت خودکار انجام شوند.

مرحله پنجم: بعد از یک مدت کوتاه، شما با صفحه‌ای مشابه اسکرین‌شات زیر روبرو می‌شوید که نشان‌دهنده موفقیت‌آمیز بودن عملیات جیلبریک بر روی دستگاه شما می‌باشد.

نکته: از آنجایی که این نسخه از جیلبریک semi-untethered است، بعد از هر بار ریبوت، میبایست دستگاه خود را در حالت jailbreak mode قرار دهید. برای انجام اینکار، براحتی مراحل 4 تا 5 را دوباره تکرار کنید تا دستگاه‌تان در این حالت قرار بگیرد.

زمانی که اپلیکیشن جیلبریک بعد از 7 روز منقضی ‌شود، شما باید اپلیکیشن را دوباره با رجوع به مراحل 2 تا 5 sign کرده و دوباره بر روی دستگاه لود کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420