لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بهترین بازی‌های ایکس باکس وان در سال 2017

بهترین بازی‌های ایکس باکس وان در سال 2017

 با پایان یافتن سال 2017 میلادی، بسیاری از تحلیل‌گران بهترین موارد گوناگون در این سال را معرفی و بررسی می‌کنند. در این میان شاید مهم‌ترین مسئله برای گیمرهای و علاقه‌مندان به کنسول‌های بازی، بهترین بازی‌های منتشر شده در این سال بوده است.

در ادامه، لیستی از 10 بازی برتر سال 2017 در کنسول نسل هشتمی مایکروسافت را معرفی خواهیم کرد که توانسته‌اند بیشترین توجه را در میان گیمرها جلب کند.

اگر از گیمرهای ایکس باکس وان، ایکس باکس وان اس یا ایکس باکس وان ایکس هستید، با ادامه این مطلب همراه اتاق خبر ان آی سی باشید. چرا که شاید این مطلب در تصمیم شما برای خرید بازی‌ها تأثیر بگذارد.

  • 1. Forza Motorsport 7

بدون شک فورزا موتور اسپورت 7 بهترین بازی حال حاضر تولید شده توسط مایکروسافت برای کنسول ایکس باکس وان به حساب میاید. این بازی کیفیت و هیجان بسیار زیادی دارد که مخاطب خود را برای مدت‌ها میخ‌کوب و شگفت‌زده خود می‌کند. پشتیبانی از کیفیت تصاویر HDR و 4K باعث شده تا این بازی به یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای کاربران ایکس باکس وان ایکس تبدیل شود.

پس اگر از نسخه X کنسول نسل هشتمی مایکروسافت استفاده می‌کنید. Forza Motorsport 7 را فراموش نکنید. 

  • 2.Destiny 2

نسخه جدید بازی دستینی (Destiny ) اینبار با داستانی جذاب‌تر و قابل تحمل تر عرضه شده است و دیگر مانند نسخه قبلیسناریوی به هم ریخته و آشفته ندارد. به همین دلیل می‌توان Destiny 2 را به عنوان یک بازی سرگرم کننده، جذاب و خشن با داستانی نسبتاً سرگرم کنند با ته‌مایه‌های علمی-تخیلی معرفی کرد.

  • 3.Resident Evil 7

قرارگاه شیطانی برای بار دیگر در سال 2017 برگشته و اینبار دیگر خبری از آن به‌هم‌ریختگی‌های رزیدنت اویل 6 نیست. با وجود اینکه گیمرهای ایکس باکس از قابلیت واقعیت مجازی این بازی بی‌بهره هستند، اما بازی کردن آن خالی از لطف نیست. اگر به دنبال یک بازی خشن و فانتزی از سری بازی‌های رزینت اویل هستند، نسخه جدید آن را از دست ندهید.

  • 4.The Witcher 3

روایت داستان، محیط بازی و گیم پلی ویچر 3 حاکی از یک بازی فوق‌العاده و سرگرم کننده دارد. ویچر سه بیش از اینکه یک بازی با گیم پلی خوب باشد، یک اثر هنری شگفت‌آور است که ارزش صرف ساعت‌ها زمان برای لذت بردن را دارد. پس اگر دلتان برای شخصیت‌های به یاد ماندنی این بازی تنگ شده است، اجرای این بازی را فراموش نکنید. البته به یاد داشته باشید که این بازی برای ایکس باکس وان ایکس و تصاویر HDR در آن بهبود پیدا نکرده است.

  • 5.Gears of War 4

همانند نسخه‌های قبلی سری بازی‌های “دنده‌های جنگ” می‌توانید پشت موانع مختلف مخفی شوید و دوباره با همان سلاح‌های عجیب‌وغریب با دشمنان مختلف بجنگید. داستان بازی در 25 سال پس از آنچه در Gears of War 3 دیده‌اید؛ اتفاق میافتد. البته بازی از عدم نوآوری رنج می‌برد ولی با همان حال و هوای سابق تولید شده که در حد خود ارزش تجربه را دارد.

  • 6.Dark Souls 3

Dark Souls 3 یکی از بهترین بازی‌های ایکس باکس از لحاظ طراحی به حساب میاید. اگر به دنبال تجربه یک بازی خشونت‌بار هستید، این بازی را از دست ندهید. روند بازی دارک سولز 3 تا حدودی دشوار است و همین مسئله باعث می‌شود تا زمان بیشتری را برای آن صرف کنید. با این حال اگر به نظرتان این بازی با روحیه‌تان سازگار است، به شما توصیه می‌کنیم تا Dark Souls 3 را از دست ندهید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373