لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش ویژه اکانت‌های Xbox Live و Game Pass

فروش ویژه اکانت‌های Xbox Live و Game Pass

تعطیلات کریسمس نزدیک است و پروموشن‌های ویژه ایکس‌باکس اکنون در دسترس گیمر‌ها قرار گرفته‌اند.

شرکت مایکروسافت اخیرا اعلام کرده که به مناسبت تعطیلات سال نو میلادی، کاربران می‌توانند اکانت یکماهه Xbox Live Gold یا یک ماهه Game Pass را تنها با پرداخت مبلغ یک دلار خریداری نمایند. این پیشنهاد از 22 دسامبر شروع‌ شده (1 دی ماه) و تا 4 ژانویه سال جدید (15 دی ماه) ادامه دارد.

این پیشنهاد برای آن‌دسته از گیمر‌هایی که می‌خواهند با قیمتی ارزان به مجموعه زیادی از بازی‌ها در ایام تعطیلات دسترسی داشته باشند، بسیار فوق‌العاده است.

در مجموع با پرداخت 2 دلار، شما به دو سرویس مجزا دسترسی پیدا کرده و قادر به استفاده از بازی‌های بسیاری هستید. اکانت Xbox Live علاوه بر ارائه دسترسی به قابلیت مالتی‌پلیر آنلاین، با مجموعه‌ای از بازی‌های رایگان ماهانه همراه است. اعضای اکانت‌های ذکر‌شده می‌توانند بازی‌هایی نظیر Warhammer: End Times- Verminitide ، Back to the Future و The Game و چندین عنوان دیگر را دانلود کنند. در ماه ژانویه نیز کاربران قادر خواهند بازی‌های Zombi، The Incredible Adventures of Van Helsing و گیم‌های متنوع دیگری را دانلود کنند.

دسترسی به این عناوین، تنها تا زمان فعال‌بودن عضویت اکانت Xbox Live Gold ممکن است. البته گاهی اوقات شما می‌توانید از تخفیف‌ّ‌های اضافی فروش بازی ایکس‌باکس در اکانت Xbox Live خود استفاده کنید.

اکانت Xbox Game Pass نیز از جهتی دیگر، دسترسی نامحدودی از مجموعه بازی‌ها را به مشترکین می‌دهد. برخی از عناوین برجسته بازی این مجموعه شامل Halo 5: Guardians، Metal Gear Solid V: The Phantom Pain و The Swapper است.

شما می‌توانید با مراجعه به این لیست از تمامی عناوین موجود باخبر گردید. معمولا به‌صورت نرمال قیمت اکانت Game Pass ماهی 10 دلار است، بنابراین می‌توان اینطور گفت که این یک پیشنهاد ویژه از طرف مایکروسافت برای کاربران ایکس‌باکس به حساب می‌آید.

همچنین بنابر اعلام مایکروسافت، مبلغ پرداختی مشترکین اکانت Game Pass در این ایام، به امور خیریه تعلق خواهد گرفت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420