لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایلان ماسک، تسلا رودستر را به مریخ می‌فرستد!

ایلان ماسک، تسلا رودستر را به مریخ می‌فرستد!

 حدود یک ماه از معرفی خودروی جدید شرکت تسلا، با عنوان تسلا رودستر می‌گذرد و حالا ایلان ماسک به عنوان مدیر عامل و مؤسس تسلا موتورز تصمیم دارد تا این خودروی هوشمند جدید را به مریخ بفرستد.

ایلان ماسک به تازگی از تصمیم خود مبنی بر ارسال تسلا رودستر به مریخ، از طریق موشک فالکن تحت کنترل پروژه اسپیس ایکس رونمایی کرده است. بر همین اساس، وی به تازگی تصاویری جدید از یک نسخه روداستر که در این راکت قرار داده شده است را در حساب کاربری اینستاگرام خود منتشر کرده است.

گفتنی است که این تصاویر، پیش از انتشار در حساب رسمی ماسک، توسط یکی از کاربران شبکه اجتماعی Reddit نیز فاش شده بود.

ایلان ماسک ادعا کرده که اقدام جدید وی مبنی بر ارسال تسلا رودستر به مریخ، با هدف تست موشک فالکن 9 انجام شده است. وی ادعا کرده که اسپیس ایکس در حال تست قابلیت ارسال محموله‌هایی با جرم زیاد به فضا است. علاوه بر این، اسپیس ایکس در تلاش است تا محموله‌هایی با این حجم را به مسیرهایی فراتر از سامانه خورشیدی ارسال کند.

اقدام اخیر اسپیس ایکس برای ارسال تسلا رودستر به مریخ، بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد. بر همین اساس، ماسک در حساب کاربری خود اذعان کرده که راکت‌های فضاپیما اغلب با استفاده از شبیه ساز جرم مورد آزمایش قرار می‌گیرند. بر همین اساس، فالکن 9 نیز قرار است با سیستم‌های شبیه ساز جرم بالای ترابری مورد تست قرار بگیرند.

به همین دلیل ماسک تصمیم دارد تا پس از موفقیت‌آمیز بودن تست‌های مختلف، اقدام به ارسال تسلا رودستر با استفاده از راکت فالکن 9 به مریخ کند.

به طور کل، ایلان ماسک یکی از بلندپروازترین کارفرمایان و سرمایه‌داران دنیا به حساب می‌آید که با در دست داشتن پروژه‌ها و کمپانی‌های بزرگی نظیر اسپیس ایکس، تسلا موتورز و ویرجین هایپرلوپ وان تصمیم به کنار زدن مرزهای فناوری دارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420