لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پیشنهاد ویژه Sprint در ایام کریسمس

پیشنهاد ویژه Sprint در ایام کریسمس

اپراتور بی‌سیم Sprint طی قراردادی به‌مناسبت تعطیلات کریسمس، پیشنهاد ویژه‌ای را برای خرید آیفون 8 داده که لازم نیست دستگاه آیفون را به‌صورت یکجا خریداری نمایید.

شرکت Sprint طی قرار داد خرید اقساطی Flex، یک آیفون 8 را برای 18 ماه به‌صورت لیزینگی به شما اجاره داده و در عین حال شما را صاحب یک گوشی آیفون 8 کاملا مجانی می‌کند!

علاوه بر آن، شما می‌توانید بعد از گذشت 12 ماه از قرارداد‌تان، گوشی خود را به جدید‌ترین مدل آیفون ارتقا دهید. مقدار مبلغی که طی این مدت پرداخت می کنید در واقع، معادل نیمی از قیمت یک دستگاه آیفون 8 است، اما در عوض شما صاحب دو دستگاه آیفون 8 در یکسال می‌شوید.

جزئیات این قرارداد بسیار ساده است، شما یک آیفون 8(64GB) را با پرداخت تنها 29.17 دلار در ماه به‌صورت اجاره لیزینگی از شرکت Spring خریداری می‌کنید و دستگاه دوم بعد از پرداخت ماهیانه اعتبار اولیه به‌صورت مجانی در اختیار شما قرار می‌گیرد. با طرح iPhone Forever می‌توانید بعد از دوازده ماه، دستگاه خود را به جدید‌ترین مدل آیفون ارتقا دهید.

اگرچه پیشنهاد شرکت Sprint بسیار جذاب و وسوسه‌کننده است. اما باید این مسئله را نیز به‌خاطر داشته باشید که این قرارداد، نیازمند فعال‌کردن دو خط سرویس است و عملا هزینه‌هاو صورت‌حساب‌های آن براساس اعتبارات کاربر پرداخت می‌شود. شما ملزم به استفاده از خدمات Sprint و تعرفه‌های این شرکت برای 18 ماه می‌باشید و حق انتخاب دیگری ندارید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373