لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

غیرقابل استفاده بودن Face ID در خرید‌های خانوادگی اپلیکیشن

غیرقابل استفاده بودن Face ID در خرید‌های خانوادگی اپلیکیشن

فرض کنید پسر شما لیستی از برنامه‌های اپ استور را برای خرید، جلوی روی شما گذاشته است. در گذشته روال کار به این صورت بود که با ویژگی Ask to Buy یا Familiy Sharing، شما درخواستی را مبنی بر اجازه دادن به کودکان خود، برای خرید و نصب اپلیکیشن‌ها بر روی دستگاه‌های آی او اس‌ شان، دریافت می‌کردید.

به‌عنوان مسئول خانواده، این مسئله کاملا بستگی به توافق شما برای هر یک از تقاضاها داشت و بعد از چک کردن محتوای برنامه‌ها و بازی‌ها در صورت تایید، موافقت خود را با استفاده از اثر انگشت خود و قابلیت Touch ID بیان می‌کردید.

اما اکنون با فرض اینکه صاحب یک آیفونX باشید، مطمئنا برای تایید لیست خرید اپلیکیشن‌های کودکان خود، نیاز به استفاده از Face ID برای اینکار خواهید داشت.

اما متاسفانه با سیاست جدید اپل، شما مجاز به اینکار نیستید. والدین هنوز می‌توانند درخواست کودک خود را بر روی آیفون ایکس تایید کنند، اما حتما باید اپل آیدی و پسورد خود را به عنوان family organizer برای هر یک از درخواست‌ها به‌طور کامل تایپ نمایند و این روز‌ها، انجام اینگونه کارها خسته‌کننده بوده و خارج از حوصله افراد می‌باشد.

حالا سوال اینجاست که چرا اپل، فرایند تایید درخواست خرید کودکان را برای مسئول خانواده یا همان family organizer سخت‌تر کرده است؟

آن‌دسته از والدینی که کماکان دارای دستگاه iOS با قابلیت Touch ID هستند، می‌توانند با استفاده از اثر انگشت‌شان به‌راحتی تایید خود را اعلام نمایند. اما از آنجایی که امکان فریب‌خوردن Face ID بخاطر شباهت اعضای خانواده با صاحب گوشی آیفون 10 وجود دارد، اپل سعی‌کرده با غیر فعال‌کردن ویژگی Ask to Buy و بالا‌بردن امنیت فرایند خرید، احتمال فریب‌ فیس آیدی و خرید تائید نشده را به صفر برساند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420