لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خط تولید آیفون ایکس پلاس نقش سامسونگ در تأمین قطعات را چهار برابر می‌کند

خط تولید آیفون ایکس پلاس نقش سامسونگ در تأمین قطعات را چهار برابر می‌کند

تلاش برای تولید آیفون ایکس پلاس ، شرکت اپل را مجبور به همکاری بیشتر با کره‌ای‌ها کرده است. بر همین اساس سامسونگ سال آینده چهار برابر مقدار سال جاری میلادی، قطعه برای آیفون‌ها تولید می‌کند.

از زمان تصمیم اپل برای تولید آیفون ایکس تا به امروز، این شرکت همکاری جدید خود برای تأمین قطعات نمایشگرهای اولد را با سامسونگ شروع کرده است. بر همین اساس شرکت سامسونگ یکی از اصلی‌ترین نقش‌ها را در زنجیره تأمین آیفون ایکس داشته است.

از طرف دیگر عرضه آیفون ایکس و افزایش توجه‌ها به این تلفن هوشمند باعث شده تا شرکت اپل تصمیم به تولید نسخه پلاس این تلفن هوشمند بگیرد. به همین دلیل شرکت سامسونگ برای بار دیگر، در سال 2018 وظیفه تأمین 180 تا 200 میلیون واحد از قطعات نمایشگرهای اولد به کار رفته آیفون ایکس پلاس را بر عهده خواهد گرفت.

این گزارش توسط مجله کره‌ای The Investor منتشر شده است که در طی آن اعلام شده که سامسونگ، چهار برابر امسال پنل اولد برای اپل تولید می‌کند. این مسئله مهم‌ترین نشانه از موفقیت تجاری آیفون 10 به حساب می‌آید و نشان می‌دهد که اپل با تولید و عرضه این محصول به موفقیت بسیار زیادی دست یافته است.

بر اساس گزارش‌های پیشین، اپل در سال جاری میلادی تنها موفق به عرضه 50 میلیون واحد از آیفون 10 شد. این مقدار در مقابل رقم احتمالی 200 میلیون آیفون ایکس و آیفون ایکس پلاس در سال آینده، یک چهارم خواهد بود..

علاوه بر این، برخی از تحلیل گران ادعا کرده‌اند که سامسونگ در سال جاری سود بیشتری از آیفون 10 نسبت به خود اپل داشته است. همین مسئله باعث شده تا کره‌ای‌ها برای عقد قرارداد 22 میلیارد دلاری تأمین قطعات آیفون ایکس و آیفون ایکس پلاس در سال جاری میلادی اشتیاق بیشتری داشته باشند.

در حال حاضر، تکنولوژی تولید پنل‌های اولد به کار رفته در آیفون ایکس در اختیار سامسونگ است. همین مسئله باعث شده تا اپل، حتی با وجود کشمکش‌های متعدد، مجبور به همکاری با این شرکت باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373