لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

6 تغییر مورد انتظار در خط تولید آیفون‌های 2018

6 تغییر مورد انتظار در خط تولید آیفون‌های 2018

 به جرئت می‌توان دوران امروز را عصر تلفن‌های هوشمند دانست. این گجت‌ها در انواع و اقسام مختلف تولید شده‌اند و به لطف شرکت‌های پیشگام نظیر اپل، قابلیت‌های بیشتری پیدا می‌کنند.

معرفی و عرضه آیفون 10 به عنوان پرچم‌دار تلفن‌های هوشمند سال 2017 باعث شد تا تصور بسیاری از افراد نسبت به این گجت‌ها تغییر کند. همین مسئله باعث شده تا سطح توقع بسیاری از کاربران و تحلیلگران نسبت به خط تولید آیفون‌های آینده تغییر کند. در این مطلب از اتاق خبر ان آی سی، تصمیم داریم تا 6 تغییر مورد انتظار در خط تولید آیفون‌های 2018 را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

1.تغییر در سیاست لنز دوربین‌ها

یکی از مهم‌ترین خصوصیات آیفون‌های جدید در دوربین‌های مجهز به لنز دوگانه خلاصه می‌شود. همین مسئله باعث شده تا آیفون‌ها باکیفیت‌ترین دوربین‌های تلفن‌های هوشمند را در دنیا داشته باشند. این قابلیت تا به امروز در آیفون 7 پلاس، آیفون 8 پلاس و همچنین آیفون ایکس ارائه‌شده است. بااین‌حال کاربران آیفون 7 و آیفون 8 از وجود این قابلیت بی‌بهره هستند.

علاوه بر این، تقریباً تمامی تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند این روزها، محصولات خود را با لنز دوگانه تولید می‌کنند. انتظار می‌رود که اپل در سیاست‌های خود برای ارائه دوربین‌های مجهز به لنز دوگانه تغییرات قابل‌توجهی را انجام دهد تا کاربرانی که آیفون‌های غیر پلاس را تهیه می‌کنند نیز از دوربین‌های باکیفیت این کمپانی نیز بهره‌مند شوند.

2.سیستم شارژ سریع به صورت پیش‌فرض

تمامی اعضای خط تولید آیفون‌های 2017 مجهز به سیستم شارژ سریع بودند، بااین‌حال این قابلیت به صورت پیش‌فرض برای کاربران عرضه نشده بود و کاربران مجبور به خرید شارژرهای متفاوت برای بهره‌مندی از این قابلیت بودند. علاوه بر این، شارژ سریع به صورت بی‌سیم برای آیفون‌های جدید چالش‌های مخصوص به خودش را دارد.

بسیاری از کاربران و تحلیلگران انتظار دارند تا اپل سیاست ارائه شارژرهای 5 واتی خود در جعبه آیفون‌ها را تغییر دهد و این بار از شارژرهای سریع‌تر و جایگزین در بسته‌بندی‌های خود استفاده کند.

3.مقاومت بیشتر در برابر آب

آیفون 8، 8 پلاس و آیفون ایکس همگی از استاندارد IP67 بهره‌مند شده‌اند. این مسئله به این معنا است که تمامی اعضای خط تولید آیفون‌های 2017 در برابر نفوذ گردوغبار و قطرات آب به صورت حدودی مقاوم هستند. بااین‌حال رقبایی نظیر پرچم‌داران جدید گلکسی‌ها از استاندارد IP68 استفاده می‌کنند و مقاومت بیشتری دارند و همین مسئله باعث می‌شود تا رقبای اصلی اپل به جای مقاومت در عمق 1 متری به مدت 30 دقیقه، بتوانند در زمان یکسان تا عمق 1.5 متر دوام بیاورند.

بااین‌حال هنوز ما انتظار آیفون‌های کاملاً ضد آب را نداریم اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که آیفون با برچسب قیمت 1000 دلار، توان مقاومت بهتری در برابر نفوذ آب و گردوغبار داشته باشد.

4.ظرفیت باتری بهتر

باتری با ظرفیت بالاتر یکی از مهم‌ترین چالش‌های موجود بر سر راه تلفن‌های هوشمند است. کاربران علاقه دارند تا ظرفیت باتری تلفن‌های هوشمند بیشتر شود و از طرفی تولیدکنندگان این دستگاه‌ها با محدودیت‌هایی نظیر افزایش حجم باتری‌ها و کوچک‌تر کردن بردهای اصلی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. برای مثال؛ یکی از راه‌کارهای اصلی اپل برای مقابله با حجم زیاد باتری، طراحی دو تکه برد مدار منطقی دستگاه‌ها به حساب می‌آید.

علاوه بر این، اپل به تازگی از تکنولوژی جدیدی برای کاهش حجم باتری‌ها با ظرفیت یکسان استفاده کرده است. آیفون‌های تولید شده در سال 2017 به لطف همین تکنولوژی، با ظرفیت یکسانِ باتری‌های سابق اما نازک‌تر ساخته‌شده‌اند. همین مسئله می‌تواند نشانه‌ای باشد از اینکه اپل در خط تولید آیفون‌های 2018 از دستگاه‌های نسبتاً ضخیم‌تر، اما با ظرفیت باتری بیشتر رونمایی کند.

5.سیستم‌عامل روان‌تر

بدون هیچ شکی iOS 11 یکی از بهترین نسخه‌های سیستم‌عامل همراه و اختصاصی اپل به حساب می‌آید. بااین‌حال بسیاری از مسائل نظیر مصرف بیش از اندازه باتری و همچنین باگ‌های مربوط به عدم کارکرد نمایشگر لمسی آیفون 10 در آب و هوای سرد باعث ناامیدی بسیاری از کاربران و علاقه‌مندان به محصولات اپل شد.

انتظار می‌رود تا سال آینده، اپل در کنفرانس WWDC 2018 نسخه جدید این سیستم‌عامل با عنوان iOS 12 را با بهبودهای قابل‌توجهی عرضه کند.

6.آیفون‌های مقرون به صرفه‌تر

آیفون 10 گران قیمت‌ترین تلفن هوشمند غیر لوکس دنیا بود. این تلفن هوشمند با قیمت پایه 999 دلار عرضه شد که برای بسیاری از کاربران، هزینه‌ای غیرقابل‌توجیه برای یک تلفن هوشمند به حساب می‌آمد. بسیاری از تحلیلگران مشکلات مربوط به ارائه نمایشگرهای اولد در این تلفن‌های هوشمند را عامل اصلی قیمت سرسام‌آور آن می‌دانند. همین مسئله باعث شده تا اپل حتی به فکر همکاری با تأمین‌کننده‌های دیگر نیز بیافتد.

انتظار می‌رود تا سال آینده، اپل بتواند با توسعه تلفن‌های هوشمند میان رده و ارزان‌قیمت نظیر iPhone SE و همچنین کاهش هزینه‌های تأمین قطعات و تولید آیفون‌های پرچم‌دار، محصولات مقرون به‌صرفه‌تری را تولید کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420