لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جریمه 25,000 دلاری روزانه اپل توسط اداره بازرگانی دولت فدرال

جریمه 25,000 دلاری روزانه اپل توسط اداره بازرگانی دولت فدرال

براساس گزارشی از Boolmberg، قاضی فدرال طی طرح دعوی دادگاهی شرکت Qualcomm، بابت هر روز تاخیر شرکت اپل برای تسلیم نکردن اسناد مربوطه به اداره بازرگانی دولت فدرال (FTC ) این شرکت را ملزم به پرداخت جریمه 25,000 دلاری به‌صورت روزانه کرده است.

بر طبق این گزارش، FTC شرکت کوالکام را به دلیل خارج ساختن ناعادلانه رقبا از میدان رقابت متهم کرده است. این شرکت در عوض هزینه‌های صدور مجوز پایین‌تر، شرکت اپل را ملزم به استفاده انحصاری از چیپ‌ست‌های خود کرده بود.

قاضی ایالات متحده آمریکا Nathanael Cousins در سن خوزه کالیفورنیا، از روز 25 آذر( 16 دسامبر( تحریمی را بر‌علیه اپل منعقد کرده است. به کمپانی اپل تا روز 8 دی ( 29 دسامبر) مهلت داده شده تا مدارک مربوط به پرونده جاری را تسلیم دادگاه نماید و در غیر اینصورت، مشمول جریمه‌های سنگین‌تری می‌گردد.

شرکت اپل اینطور عنوان کرده که پیش از 2.6 میلیون اسناد و پرونده را تا ضرب‌الاجل 15 دسامبر( 24 آذر) تهیه کرده و نزاعی که شرکت کوالکام به‌پا کرده، بسیار نابهنگام بوده است.

ما پیش از این، میلیون‌ها پرونده و سند آماده کرده‌ایم و سخت در تلاشیم تا چندین میلیون سند و پرونده دیگر را برای بازه زمانی بی‌سابقه‌ای که از ما درخواست شده است، به دادگاه ارائه دهیم. ما به این رای دادگاه اعتراض داشته و قصد داریم تا تقاضای تجدید نظر کنیم.

​by  Josh Rosenstock

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420