لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی قابلیت‌های جدید اپلیکیشن حرفه‌ای FiLMic Pro

معرفی قابلیت‌های جدید اپلیکیشن حرفه‌ای FiLMic Pro

برنامه FiLMiC Pro به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین اپلیکیشن‌های فیلمبرداری آیفون و آیپد، اکنون با قابلیت‌های جدید وبهینه‌سازی شده عرضه شده است.

به‌لطف عرضه نسخه 6.4 این برنامه، اکنون فیلمبرداران می‌توانند میکروفون بلوتوثی را به دستگاه خود وصل کرده و به‌هنگام فیلمبرداری از آن در برنامه FiLMiC Pro استفاده کنند.

در صورتی که بخواهید از این قابلیت بهره ببرید، باید آنرا را از طریق منوی درون‌برنامه Bluetooth Microphone در بخش تنظیمات صدا روشن کنید.

توسعه‌دهندگان هشدار داده‌اند که کیفیت صدای میکروفون ممکن است بسته به عملکرد نامطمئن بلوتوث و فشرده‌سازی فایل متغیر باشد. برای برخورداری از بهترین نتیجه ممکن، توصیه می‌شود از AirPods استفاده نمایید. ایرپاد‌ها، همانطور که می‌دانید دارای چیپ بی‌سیم طراحی‌شده توسط اپل هستند که پایداری بلوتوث و کیفیت صدا را به‌طرز قابل توجهی بهبود می‌بخشند.

ویژگی جدید دیگر این برنامه Auto Shutter است که از سوسو زدن نور به‌هنگام فیلمبرداری در نور فلورسنت جلوگیری می‌نماید. این ویژگی در بخش تنظیمات، در پایین منوی Frame Rate اپلیکیشن در دسترس می‌باشد.

سه گزینه برای انتخاب کاربران وجود دارد: 50Hz ( اکثرا برای کاربران اروپایی)، 60Hz ( فرکانس الکتریکی مورد استفاده در آمریکا) وAuto ، که حالت رفتاری شاتر دوربین را با موقعیت جغرافیایی و فرکانس الکتریکی تنظیم می‌نماید.

دیگر تغییرات اعمال‌شده در این نسخه از FiLMiC Pro شامل قابلیت‌هایی نظیر select/deselect همه ویدیو‌های داخل مجموعه library است که توسط نگه‌داشتن طولانی مدت دکمه انتخابی ویدیو اعمال می‌شود، ‌علاوه بر آن، پشتیبانی از آیفونX نیز به آن اضافه شده است.

چنانچه کاربر آیفون ایکس هستید، این اپلیکیشن اکنون می‌تواند نمایشگر OLED را با اطلاعات اضافی نظیر سنجش صدا و دیگر موارد مفید نظیر تنظیمات کیفیت، زمان ضبط باقیمانده و دمای رنگ پر کند.

لازم به ذکر است که بروز‌رسانی این برنامه کاربردی برای کاربران قبلی این اپلیکیشن کاملا رایگان بوده و شما می‌توانید در صورت تمایل، اپلیکیشن فوق حرفه‌ای FiLMiC Pro را با قیمت 14.99 دلار از این لینک خریداری کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420