لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

محصول احتمالی اپل با رندر‌های جدید آیفون SE 2

محصول احتمالی اپل با رندر‌های جدید آیفون SE 2

رندر‌های سه بعدی منتشر شده، به تازگی تصویر احتمالی آیفون SE 2 اپل را به تصویر کشیده است.

این تصاویر توسط iDesigner ( خالق توییک Noctis جیلبریک iOS 10 که حالت dark mode را بر روی گوشی ممکن می‌سازد) طراحی و اجرا شده و در چند روز گذشته بر روی توییتر پست شده است.

این تصاویر نشان‌دهنده نسل دوم آیفونSE اپل است، دستگاهی که طبق شایعات، قرار است در سه‌ ماهه اول سال آینده در هند عرضه شود.

طبق گزارشی از Focus Taiwan، اپل ظاهرا شرکت Wistron را برای شروع فرایند گسترش نسل جدیدی از iPhone SE در کمپانی هندی Bengaluru، فراخوانی کرده است. این شرکت اکنون نسخه‌های محلی آیفونSE را تولید می‌کند.

براساس اطلاعات رسیده از یک رسانه فناوری محلی در هند، آیفون SE 2 مدلی ارتقا‌یافته از نسل فعلی گوشی 4 اینچی اپل است.

پیش‌بینی می‌شود که دستگاه مورد نظر دارای مشخصات داخلی مشابه آیفون 7 بوده و از لحاظ ظاهری تغییرات کمی نسبت به قبل کرده است.

براساس گزارش بلاگ خبری هندی Tekz24، آیفون SE 2 از پردازنده A10 Fusion، ۲ گیگابایت RAM، ۳۲ گیگابایت یا ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی SSD داخلی، دوربین پشتی ۱۲ و دوربین جلویی۵ مگاپیکسلی و یک باتری بزرگ‌تر با ظرفیت ۱۷۰۰ میلی آمپر برخوردار است.

شایعات اینطور نشان می‌دهد که طراحی ظاهری دستگاه دارای حاشیه‌های باریک‌تری بوده و از لحاظ زیبایی‌شناسی، آیفونSE 2 بسیار به مدل‌های آیفون7 و 7 Plus نزدیک می‌باشد.

پیش‌بینی می‌شود که iPhone SE 2 در سه‌ماه نخست سال 2018 عرضه شود. زمان اعلام‌شده کمی دور از انتظار است، اما می‌تواند دلیل قانع‌کننده‌ای برای نبود خبر تازه‌ای از بروز‌رسانی iPhone SE در بازار آمریکا باشد. براساس گزارش منبع خبری Focus Taiwan، احتمالا آیفونSE 2 پیش از عرضه در بازار‌های سراسری جهان، به‌عنوان مدل انحصاری در هند رونمایی خواهد شد.

البته این حرکتی بی‌سابقه از کوپرتینویی‌ها خواهد بود، اما به وقوع پیوستن آن دور از دسترس نیست.

طبق آخرین آمار اعلام‌شده، بازار هند بعد از آمریکا دومین بازار بزرگ گوشی‌های هوشمند به‌حساب می‌اید و همچون چین برای اپل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

در حال حاضر کمپانی اپل تنها 3 درصد از بازار گوشی‌های هوشمند هند را در اختیار خود دارد و ورود آیفون SE 2 به عنوان یک گوشی با قیمت مناسب که قرار است در خاک هند اسمبل ‌شود، می‌تواند موجب توسعه و پیشرفت بیشتر اپل در کشور هند گردد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373