لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه احتمالی و زودهنگام آیمک پرو‌های 14 و 18 هسته‌ای اپل

عرضه احتمالی و زودهنگام آیمک پرو‌های  14 و 18 هسته‌ای اپل

موعد تحویل مدل‌های 8 و 10 هسته‌ای آیمک‌پرو از هفته دیگر شروع خواهد شد، این در حالی است که کاربرانی که برای مدل‌های 14 یا 18 هسته‌ای درخواست داده‌اند با زمان 6 تا 8 هفته‌ای تحویل کالا مواجه خواهند شد.

برطبق گفته یکی از خوانندگان MacRumors که بالاترین پیکربندی محصول آیمک پرو را با 18 هسته سفارش داده است، اخیرا با زمان تقریبی 8 تا 9 ژانویه ( 18 تا 19 دی) اعلام شده توسط اپل، برای تحویل کالا روبرو شده است.

این زمان کمی بیش از سه هفته از سفارش اولیه آیمک‌پرو است و نشان‌دهنده این موضوع است که زمان اعلام‌شده توسط اپل ممکن است آنچنان دقیق نباشد.

براساس شواهد، برخلاف زمان اعلام‌شده تحویل کالا در وب‌سایت که بین 6 تا 8 هفته می‌باشد، اکثر کاربرانی که این محصول را سفارش داده‌اند بسیار زودتر از موعد قید شده، محصول خود را تحویل خواهند گرفت.

این طور به نظر می‌رسد که پس از فرایند اولیه تحویل محصول، اپل قادر خواهد بود تا سیستم تحویل کالا را برای سفارشات جدید به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.

کماکان این مدل به صورت حضوری از فروشگاه‌های اپل قابل خریداری نمی‌باشد و کاربران در صورت تمایل، تنها می توانند به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت نمایند.

آیمک‌پروی اپل یک دستگاه سری Workstation است و برای استفاده کاربران حرفه‌ای که خواستار گردش کار سریع هستند، در نظر گرفته شده است. آیمک پرو از پردازنده Xeon W قابل ارتقا تا ۱۸ هسته، ۱۲۸ گیگابایت ECC RAM و کارت گرافیک AMD Radeon Pro Vega 64 با ۱۶ گیگابایت مموری HBM2 و تا ۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی SSD برخوردار است.

قیمت‌ این محصول از 4.999 دلار شروع شده و تا 13,199 دلار برای بالاترین مشخصات سفارشی آن افزایش می‌یابد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420