لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باتری‌های بزرگتر برای سیستمTrueDepth ارتقا یافته آیفون‌های آینده اپل

باتری‌های بزرگتر برای سیستمTrueDepth  ارتقا یافته آیفون‌های آینده اپل

براساس گفته‌های تحلیلگر KGI Securities؛ Ming-chi Kuo، آیفون‌های منتشر شده در سال 2019 و مدل‌های بعدی آن به احتمال زیاد از سیستم دوربین TrueDepth ارتقا‌یافته‌ای برخوردار خواهند بود که توان بیشتری را مصرف کرده و در نتیجه نیازمند باتری‌هایی بزرگتر با ظرفیتی بیشتر هستند.

براساس تحقیقات صورت‌گرفته توسط تیم MacRumors، Kuo اینطور عنوان کرده که اپل از فناوری‌های مورد نیاز برای توسعه باتری‌هایی با ظرفیت بالاتر برخوردار است.

شرکت اپل قادر به طراحی سیستم جدیدی برای باتری‌هایی با ظرفیت بالاتر است: ما بر این باوریم که استفاده از دوربین TrueDepth برای حسگر 3D در سال 2017-18، موج تقاضای جدیدی را برای باتری‌های ظرفیت بالا ایجاد خواهد کرد. از سال 2019 براساس پیش‌بینی‌ها، آیفون از حسگر سه بعدی و قابلیت‌های واقعیت‌افزوده ارتقا یافته‌ای برخوردار می‌گردد و به همین خاطر با مصرف بیشتر باتری، میزان تقاضای تولید باتری‌های ظرفیت بالا بالطبع افزایش می‌یابد. ما اعتقاد داریم کهفناوری‌های کلیدی اپل، نظیر فرایند‌های تولید نیمه‌هادی، System-in-package (SIP) و بستر PCB (SLP) توان و فضای مورد نیاز برای باتری‌های بزرگ‌تر را ایجاد می‌نماید.

by  Ming-chi Kuo

براساس پیش‌بینی‌های Kuo، شرکت اپل با استفاده از این تکنولوژی‌ها، فرایند افزایش ظرفیت باتری‌های آیفون را در سال 2019 و 2020 ادامه خواهد داد که به واسطه آن شاهد طول عمر باتری به مراتب بیشتری در مدل‌های آینده این شرکت خواهیم بود.

Kuo بر این موضوع پیش از این بر این موضوع تاکید کرد که سیستم TrueDepth در سه مدل از آیفون‌ها که شامل مدل جدید 5.8 اینچی آیفون X ، یک مدل 6.5 اینچی به نام آیفون X Plus و یک مدل میان رده 6.1 اینچی با نمایشگر LCD می‌شود، در سال جدید گسترش خواهد یافت. اما اینطور که به نظر می‌رسد سیستم تشخیص چهره در سال 2018 بدون تغییر باقی خواهد ماند.

او پیش از این نیز گفته بود که نسل دوم آیفون ایکس به احتمال زیاد از یک باتری L شکل تک سلولی برخوردار خواهد بود که در مقایسه با باتری دوسلولی فعلی آیفونX تا ده درصد فضای بیشتر باتری را عرضه میکند و در نتیجه موجب طول عمر بیشتر باتری می‌گردد.

براساس انتظارات، آیفون X و آیفون X Plus در بازه زمانی معمول اپل یعنی، شهریور تا مهر سال آینده عرضه خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420