لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویر مفهومی از مک بوک‌های آینده منتشر شد

تصاویر مفهومی از مک بوک‌های آینده منتشر شد

 اخیراً تصاویر مفهومی از نسل آینده مک بوک‌ها منتشر شده است. این تصاویر نشان می‌دهند که به احتمال زیاد، مک بوک‌های آینده از دو نمایشگر OLED به همراه تاچ بار استفاده خواهند کرد.

عرضه آیفون 10 به عنوان جدیدترین نسل تلفن‌های هوشمند اپل باعث شد تا بسیاری از تحلیلگران، پیش‌بینی‌هایی را در مورد گسترش کاربرد نمایشگرهای اولد در دیگر دستگاه‌های تولید شده توسط این کمپانی، مطرح کنند. همین مسئله باعث شد تا تنها یک ماه پس از معرفی آیفون 10، تصاویری مفهومی از آیپد پروی X نیز منتشر شود که نشان از حضور نمایشگرهای اولد و تمام صفحه در تبلت‌های تولید شده توسط اپل داشت.

تصاویر مفهومی

اما حالا مجموعه‌ای جدید از تصاویر منتشر شده که نشان از ارائه تجربه کاربری مبتنی بر نمایشگرهای مالتی تاچ در مک بوک پروها دارد. این تصاویر مفهومی نشان می‌دهند که اپل احتمالاً قطعات فیزیکی و مکانیکی بخش کیبورد و ترک پد را حذف کرده و به جای آن، از یک نمایشگر اولد ثانویه استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، نمایشگر اصلی مک بوک پروها به احتمال زیاد با طراحی مشابه آیفون 10 و مشخصاً به صورت تمام صفحه و بدون حاشیه طراحی خواهد شد. 

تصاویر مفهومی

به طور کل مهم‌ترین خصوصیات مک بوک‌های نشان داده شده در تصاویر مفهومی فوق، به شرح زیر است:

-مک بوک‌ها مجهز به نمایشگر سوپر رتینا به همراه رابط کاربری لمسی خواهند شد. این نمایشگر می‌تواند جزییات تصاویر به نمایش درآمده را با کیفیت بسیار زیاد نشان دهند. در میان این نمایشگر تمام صفحه، می‌توان دوربین فیس تایم با کیفیت فول اچ دی را دید که به احتمال زیاد مجهز به قابلیت‌های مشابه با دوربین Truedepth خواهد شد. این دوربین همچنین می‌تواند به عنوان ابزاری امنیتی، برای سیستم احراز هویت فیس آیدی مفید واقع شود. این قابلیت امنیتی می‌تواند برای کارهای مختلفی نظیر باز کردن قفل دستگاه و همچنین، پرداخت از طریق Apple Pay به کار آید.

تصاویر مفهومی

-بخش دوم این مک بوک که  با عنوان مک بوک تاچ (MacBook Touch) شناخته خواهد شد، مجهز به یک نمایشگر لمسی است که می‌تواند به عنوان ابزاری مناسب برای تایپ از طریق کیبورد مجازی محسوب شود. علاوه بر این، کاربران این دستگاه به احتمال زیاد، امکان دسترسی به قلم استایلوسِ اپل پنسل را خواهند داشت و همچنین می‌توانند با استفاده از ترک پد بزرگ و تمام لمسی، کارهای مختلف را سریع‌تر از همیشه انجام دهند. 

 

تصاویر مفهومی

-ارائه رابط کاربری لمسی و همچنین قلم استایلوسِ اپل پنسل، می‌تواند به اجرای کارهای خلاقانه با استفاده از مک بوک‌های آینده، کمک زیادی بکند. پشتیبانی اپل پنسل در مک بوک می‌تواند این دستگاه را به ابزاری کاملاً کارآمد برای افراد حرفه‌ای نظیر طراحان و گرافیست‌ها تبدیل کند.

لازم به یادآوری است که این تصاویر، مفهومی هستند و هنوز این زبان طراحی از طرف اپل به طور رسمی تائید نشده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420