لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل در تاریخ؛ آیفون به بزرگ‌ترین اپراتور دنیا راه پیدا کرد

اپل در تاریخ؛ آیفون به بزرگ‌ترین اپراتور دنیا راه پیدا کرد

 اول دی ماه 1392 (22 دسامبر 2013)؛ اپل پس از گذراندن چالش‌های متعدد، نهایتاً توانست مسیر تلفن‌های هوشمند خود را به بزرگ‌ترین اپراتور دنیا یعنی China Mobile هموار کند.

این اپراتور چینی، با 760 میلیون کاربر، عنوان بزرگ‌ترین اپراتور دنیا را یدک می‌کشد که باعث موفقیت هرچه بیشتر اپل برای افزایش تعداد کاربران آیفون‌ها می‌شد. تیم کوک، به عنوان مدیر عامل اجرایی شرکت اپل در آن زمان، ادعا کرد که عقد این قرارداد مهم‌ترین حرکت اپل برای گسترش محبوبیت آیفون‌ها و همچنین تعداد کاربران آن به حساب می‌آید. 

چین یکی از مهم‌ترین بازارهای دنیا برای اپل به حساب میاید و همکاری با اپراتور China Mobile به ما فرصتی بهتر برای گسترش محدوده کاربران آیفون به بزرگ‌ترین شبکه همراه دنیا را می‌دهد. مشتریان آیفون در چین علاقه روزافزونی به این تلفن هوشمند دارند و ما هیچ چاره‌ای غیر از افزایش میزان همکاری‌مان با شرکت‌های چینی نخواهیم داشت.


By Tim Cook

جالب اینجا است که بدانید اپل از زمان عرضه اولین نسل از تلفن‌های هوشمند آیفون و مشخصاً در سال 2007 اقدام به شروع مذاکره با اپراتورهای چینی کرد. با این حال، مشکلات بسیاری نظیر رقابت غیر منصفانه شرکت‌های تولید کننده چینی تلفن‌های همراه، باعث شکست این مذاکرات شده بود.

با این حال، افزایش میزان تقاضا در میان کاربران چینی باعث شد تا در نهایت اپل به عنوان یکی از موفق‌ترین تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند بتواند به پرجمعیت‌ترین کشور دنیا راه پیدا کند.

برهمین اساس، تنها یک سال پس از معرفی اولین نسل از آیفون، و مشخصاً سال 2008، BusinessWeek در گزارشی اعلام کرد که هشت‌صد هزار تا یک میلیون کاربر چینی، از تلفن‌های هوشمند آیفون استفاده می‌کنند که در میان آن،‌ چهارصد هزار واحد آیفون از طریق روش‌های غیرمعمول و غیرقانونی نظیر هک کردن، آنلاک شده و به اپراتور China Mobile متصل شده است.

گفتنی است؛ اپل با عرضه تلفن‌های هوشمند میان رده نظیر iPhone 5C و بعدها iPhone SE توانست حتی توجه خریداران تلفن‌های هوشمند میان رده را به خود جلب کند. عرضه تلفن‌های هوشمند آیفون در رده‌بندی‌ها و سایزهای متنوع باعث شد تا بسیاری از خریداران توجه بیشتری به تلفن‌های هوشمند این برند مطرح نشان دهند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420