لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

​سهام اپل فعلاً افزایش نخواهد یافت

​سهام اپل فعلاً افزایش نخواهد یافت

سال ۲۰۱۷ برای اپل، یک دوره بسیار فوق‌العاده و منحصر به فرد بود. عرضه آیفون ۱۰ (iPhone X) در کنار دیگر محصولات این شرکت نظیر آیفون ۸ و ۸ پلاس و اپل تی وی 4K باعث شد تا سهام اپل در سال میلادی جاری، موفقیت بزرگی را تجربه کند.
بر همین اساس، یکی از تحلیل‌گران شرکت خدمات مالی نامورا (به انگلیسی: Nomura) به نام Jeffrey Kvaal اخیراً اعلام کرده است که سهام اپل که به اختصار AAPL شناخته می‌شود؛ به دلیل موج جدید نظر خریداران نسبت به آیفون ۱۰ تحت تاثیر افتی شدید قرار خواهد گرفت.
این تحلیل‌گر در ادامه ادعای خود اعلام کرده که اکثر جامعه خریدارانی که تصمیم به خرید آیفون ۱۰ داشته‌اند، تا به امروز موفق به تهیه این محصول را تهیه شده‌اند که همین مسئله باعث می‌شود تا میزان فروش محصولات اپل از حالت «تصمیم عموم کاربران برای خرید محصولات جدید» به حالت «خنثی» تغییر کند.
وی در ادامه ادعا کرد:

استدلال ما این است که سهام اپل به دلیل وجود آیفون X، در یک سیکل بزرگ قرار گرفته که در حال حاضر مرحله رکود فرا آن رسیده است. ما اعتقاد داریم که AAPL تا آینده‌ای نزدیک رشدی مشابه با آنچه که آیفون ۱۰ تاکنون رقم زده را تجربه نخواهد کرد؛ مگر آنکه اپل قیمت محصولاتش را افزایش دهد.

Jeffrey Kvaal

گفتنی است که تا پیش از این سهام اپل مشخصاً در ژوئن سال جاری میلادی (حدفاصل خرداد تا تیرماه 1396) تا حدودی رکود را تجربه کرده بود. با این حال تجربه چنین وضعیتی برای شرکتی بزرگ نظیر اپل، تا حدودی غیر معمول به نظر می‌رسد.
در کنار نظر Kvaal در مورد AAPL، بسیاری از تحلیل‌گران نظری مثبت نسبت به سهام اپل دارند و بر این اعتقاد هستند که اپل حتی با روند نزولی اخیر نیز، پتانسیل بازگشت به روند صعودی را دارد.
به طور کل، سال ۲۰۱۷ یکی از سال‌های پر سود و خوب برای اپل و تجارت محصولاتش به حساب می‌آید که حتی با وجود رکود اخیر نیز می‌توان به آینده روشن آن امیدواری کامل داشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373