لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چگونه توجه فیس‌آیدی را به خود جلب کنیم

چگونه توجه فیس‌آیدی را به خود جلب کنیم

در اکثر مواقع، سیستم Face ID بسیارعالی عمل می‌کند. اما گاهی اوقات سیستم تشخیص چهره آن هیچ‌گونه عکس‌العملی نشان نداده و بسیار آزار‌دهنده می‌شود. برای مثال، زمانی که پشت میزتان هستید و نیم‌نگاهی به نوتیفیکیشن صفحه‌نمایش گوشی آیفون ایکس خود می‌اندازید، صفحه نمایش آنلاک شده و شما را قادر می‌سازد تا نوتیفیکیشن مذکور را به‌طور کامل مطالعه کنید. اما گاهی اوقات سیستم فیس‌آیدی گوشی متوجه نگاه شما نمی‌شود و بدین‌ترتیب همانطور قفل باقی می‌ماند.

شما در این مواقع چکار می‌کنید؟ آیا آنرا مشابه قابلیت raise-to-wake آیفون‌های دیگر، برداشته و تکانش می‌دهید؟ نه برای اینکار میانبری در نظر گرفته شده است، اگرچه باز هم برای استفاده از آن حداقل باید یکی از انگشتانتان را حرکت دهید.

فورس کردن توجه Face ID

ترفند جالبی که توسط کاربر توییتری معروف Alex Anderson کشف شده، شما را قادر می‌سازد تا بجای برداشتن آیفون 10 و تکان دادن آن به اطراف، ضربه زدن به بخش رمز‌عبور یا نگاه کردن به طرفی دیگر و مشاهده دوباره آن، تنها با اشاره و لمس نوار نشانگر Home در پایین صفحه آیفونX ،عمل Force Face ID را انجام دهید.

نوار نشانگرhome را گرفته و کمی به سمت بالا اسلاید کرده و سپس به سمت پایین بکشید. این عمل بدون آنلاک شدن، موجب می‌شود Face ID برای تشخیص چهره شما مجددا تلاش کند.

by Alex Anderson

انجام اینکار به گفته Alex، موجب تلاش دوباره سیستم احراز هویت Face ID می‌گردد. این مسئله شبیه جلب توجه یک انسان، با استفاده از حرکت و اشاره دست است.

براساس گزارش‌ها، آیفون 10 با استفاده از فناوری یادگیری ماشینی به تدریج فرایند تشخیص چهره شما را بهبود بخشیده و بدون معطلی قفل دستگاه را برای شما باز خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420