لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

افزایش عرضه نمایشگر‌های اولد آیفون توسط سامسونگ در سال 2018

افزایش عرضه نمایشگر‌های اولد آیفون توسط سامسونگ در سال 2018

Samsung Display قرار است با سرعت افزونتری نمایشگر‌های OLED اپل را تولید کند. براساس گزارشات، رقمی معادل 180 تا 200 میلیون پنل انعطاف‌پذیر OLED آیفون توسط کمپانی سامسونگ در سال 2018 برای اپل ارسال خواهد شد.

این مقدار چیزی معادل چهار برابر پنل‌های اولدی است که Samsung در سال 2017 برای اپل تولید کرده است و نشان‌دهنده این موضوع است که شرکتApple قصد دارد در سال جدید، تعداد گوشی‌های هوشمند OLED خود را افزایش دهد.

در اواخر سال 2015، سامسونگ قرارداد اصلی خود را برای تولید صفحه‌نمایش‌های OLED آیفون با اپل منعقد کرد. اگرچه برای شرکت اپل، ارائه یک گوشی هوشمند با نمایشگر OLED تا سال 2017 و زمان عرضه گوشی آیفون Xطول کشید.

با احتساب اینکه با ساخت قطعات بیشتر برای اپل، درآمد بیشتری نصیب این شرکت می‌شود معامله جدید سال 2018، خبر خوبی برای شرکت Samsung محسوب می‌گردد.

براساس محاسبات HIS Market، سامسونگ برای هر نمایشگر OLED مبلغ 110 دلار از اپل می‌گیرد، که هزینه پوشش شیشه‌ای و سنسور لمسی را نیز شامل می‌شود.

در مجموع، تغییرات و تجدید نظر در معامله پیش رو، می‌تواند درآمدی مابین 19.8 تا 22 هزار میلیارد دلار را برای سامسونگ به ارمغان بیاورد.

در کنار این خبر، شایعه شده که قرار است اپل با رقیب سرسخت و دیرینه Samsung یعنی LG برای تامین پنل‌های OLED قرار داد ببندد. براساس پیش‌بینی‌های تحلیلگر معروف KGI؛ مینگ چی کو، احتمالا شرکت LG تامین‌کننده 10 تا 20 درصد نمایشگر‌های OLED آیفون در سال 2019 و بین 20 تا 30 درصد از مقدار کل آن تا سال2020 خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420