لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

Mac Pro امروز چهارساله شد

Mac Pro امروز چهارساله شد

نسل دوم مک پرو در تاریخ 28 آذر 92 ( 19 دسامبر 2013) با قیمت 2999 دلار توسط اپل عرضه شد و علیرغم گذشت چهار سال از فناوری سخت‌افزاری آن، هنوز در وب‌سایت اپل برای خرید در دسترس است.

سخت‌افزار بی‌نظیر و افسانه‌ای این محصول شامل پردازنده 12 هسته‌ای Xeon E5 اینتل، 64 GB ECC RAM، فضای ذخیره‌سازی یکTB SSD و دو کارت گرافیک AMD FirePro D700 می‌شود که البته قیمت آن را به 6,999 دلار می‌رساند.

وقفه نسبتا طولانی مدت اپل در بروز‌رسانی Mac Pro، این شایعه را در میان کاربران به وجود آورد که این کمپانی توجه کمتری به کاربران حرفه‌ای خود می‌کند. اما این مسئله موجب شد که در نهایت اپل پاسخگو باشد.

در ماه فروردین، اپل طی حرکتی غیر منتظره و نادر از روند کاری خود بر روی پروژه Mac Pro با طراحی ماژولار پرده‌برداری کرد. این در حالی است که اوایل این ماه، اپل مدل iMac Pro را نیز برای عموم عرضه کرده است.

اپل همچنین هفته پیش به‌طور خلاصه در پایان مصاحبه خبری خود در مورد iMac Pro به این مسئله اشاره کرد که Mac Pro جدید نه تنها قابل ارتقاست، بلکه کارایی و توان عملیاتی به مراتب بیشتری خواهد داشت.

اپل تاکنون درباره جزییات مشخصات فنی این محصول و زمان عرضه آن صحبتی به میان نیاورده است، ولی بعید نیست که با فرا رسیدن سال جدید، زمان رونمایی از آن و بازنشست کردن همتای چهار ساله‌اش فرا برسد.

علاوه بر iMac Pro جدید، اپل در حال کار بر روی نسل بعدی Mac Pro است. محصولی مجددا طراحی‌شده با معماری متناسب کاربرانی که نیازمند بالاترین بازده و توان عملیاتی هستند و محصولی ماژولار و قابل ارتقا را به‌همراه یک نمایشگر حرفه‌ای با کیفیتی فراتر از تصور از اپل طلب می‌کنند.

by Apple

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420