لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه نخستین گوشی مجهز به سنسور اثر انگشت درون‌ نمایشگر توسط Vivo

عرضه نخستین گوشی مجهز به سنسور اثر انگشت درون‌ نمایشگر توسط Vivo

اوایل این هفته، کمپانی Synaptics اعلام کرد که مشکل تعبیه‌کردن سنسور اثر انگشت را در داخل صفحه‌نمایش برطرف کرده و در حال تولید انبوه این فناوری برای یکی از پنج فروشنده برتر تلفن همراه، یعنی برند Vivo است.

طی پستی از خبرگزاری Forbes تحلیلگر معروف Patrick Moorhead، به توضیح جزییات تجربه شخصی‌اش با گوشی اولیه و مجهز به تکنولوژی نامبرده از کمپانی Vivo پرداخته است.

کمپانی Synaptics ادعا کرده که این سنسور‌ها دوبرابر سریع‌تر از فناوری‌های تشخیص چهره سه بعدی نظیر Face ID هستند. این در حالی است که Moorhead نیز، استفاده ازسنسور‌های جدید را سریع و آسان توصیف کرده است.

البته باید خاطرنشان کرد که اندازه‌گیری و مقایسه واقع‌بینانه این دو فناوری، به دلیل مکانیزم‌های متفاوت سیستم آنها، کار سختی خواهد بود.

گوشی هوشمند Vivo با قابلیت اثر انگشت درون صفحه Synaptics از طریق سنسور تصویر CMOS هفت میلی‌متری، در کمال ناباوری اثر انگشت شما را از میان نمایشگر OLED می‌خواند. تجربه کار با آن سریع‌تر از انتظارات من بود.

by Patrick Moorhead

ادغام سنسور‌ اثرانگشت با صفحه نمایش، به عنوان روشی مناسب و راحت برای اضافه کردن تایید هویت بایومتریک بر روی گوشی‌هایی با طراحی تمام‌صفحه، به‌حساب می‌اید.

(البته کمپانی اپل با آوردن قابلیت اسکن چهره در آیفون X ، به‌طور کل از ویژگی سنسور اثر انگشت در گوشی جدید خود صرف نظر کرده است.)

تصمیم Vivo مبنی بر همکاری با Synaptic، ضربه سختی را به کمپانی کوالکام که در حال کار بر روی یک پروژه مشابه است وارد خواهد کرد.

ممکن است برند Vivo به عنوان یک فروشنده اصلی گوشی‌های هوشمند آنچنان به گوشتان نخورده باشد. اما مطمئنا با اتخاذ فناوری‌های جدید و جذابی نظیر( Synaptics in-display fingerprint reader ) در آینده‌ای نزدیک، نام آن را بیش از پیش خواهید شنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420