لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان افزایش قیمت آیفون در هند

امکان افزایش قیمت آیفون در هند

اپل با توجه به پتانسیل بسیار بالای بازار هند، اشتیاق زیادی برای توسعه و پیشرفت در این کشور دارد. اما تاکنون هیچ لطف و نرمشی از جانب دولت نصیبش نشده است.

بنابر تصمیم جدید دولت هند، قانون تصویب شده حاکی از افزایش 10 تا 15 درصدی مالیات واردات است که مطمئنا به کسب و کار اپل در این کشور لطمه خواهد زد.

شرکت اپل شدیدا در تلاش است تا موبایل‌های بیشتری را به دست کاربران هندی برساند. اما با اعمال قانون جدید، چنانچه اپل مسئولیت هزینه افزوده را گردن نگیرد، قیمت تمام شده آیفون در هند گران‌تر خواهد شد و بالطبع تمایل کاربران هندی به این برند کاهش پیدا خواهد کرد.

Pankaj Mohindroo رئیس انجمن ارتباطات هند (ICA) در روز جمعه اینطور عنوان کرد که افزایش مالیات، موجب رونق‌بخشی کار تولید‌کنندگان داخلی می‌گردد.

Tarun Pathak دستیار مدیر مرکز تحقیقات Counterpoint، چنین عنوان کرد که این تصمیم بدون‌شک بیشترین تاثیر را در روند کاری کمپانی اپل خواهد گذاشت. این شرکت 88 درصد از دستگاه‌های خود را از طریق واردات به این کشور تامین می‌نماید.

براساس گزارشی از رویترز، قانون مصوبه جدید هند یا به افزایش قیمت محصول آیفون می‌انجامد و یا اپل را ملزم به اسمبل کردن دستگاه‌های بیشتر در خاک کشور هند می‌کند.

با در نظر گرفتن کشمکش پیشین شرکت اپل، به‌منظور به دست آوردن مجوز‌های لازم برای باز کردن فروشگاه عمده فروشی پرچمدار این شرکت در هند، معلوم نیست که Tim Cook چه تصمیمی را برای قانون مالیاتی جدید و سخت‌گیرانه این کشور اتخاذ کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420