لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آمدن قابلیت Xbox party chat به موبایل

آمدن قابلیت Xbox party chat به موبایل

کاربران ایکس‌باکس به‌زودی قادر خواهند بود در هر جایی با دوستانشان چت کنند. شرکت مایکروسافت در حال آماده‌سازی اپ جدید Xbox party chat برای پلتفرم اندروید و آی او اس است. شما می‌توانید هم‌اکنون نسخه بتای این برنامه را پیش از عرضه رسمی آن آزمایش کنید.

چنانچه لیست دوستان خود را بر روی محیط Xbox Live ساخته‌اید و همچنان مشغول تبادل جزییات تماس خود هستید، تنها راه چت‌کردن با آنها از طریق کنسول ایکس باکس خواهد بود. اما به زودی اپ جدید مایکروسافت، شما را قادر می‌سازد تا با استفاده از گوشی هوشمندتان، هر جا که هستید با دوستان ایکس باکسی خود چت کنید.

قابلیت party chat به‌هنگام اجرای بازی‌های Cross-platform بر روی دیگر دستگاه‌ها نیز بسیار عالی عمل می‌کند. بازی‌های چند سکویی یا کراس پلتفرم به آن‌دسته از برنامه‌هایی گفته می‌شود که در چندین کنسول نظیر کامپیوتر PC و ایکس باکس قابل اجرا هستند. برای مثال، اگر دوستانتان در حال انجام بازی Minecraft بر روی ایکس باکس باشند در حالی که شما همان بازی را با استفاده از PC انجام می‌دهید، دیگر هیچ مکالمه متنی را در این بین، از دست نخواهید داد.

اکنون تنها، نسخه بتای اپ جدید Xbox در دسترس است. هرکسی می‌تواند نسخه اندروید این اپ را براحتی از گوگل پلی دانلود کند. اما بنابر گفته‌های مایکروسافت، تنها میزان محدودی از فضا برای دانلود کاربران آی او اس در نظر گرفته شده است.

زمان عرضه رسمی اپ Xbox هنوز از طرف کمپانی مایکروسافت مشخص نشده است، اما انتشار آن پیش از کریسمس، مطمئنا دل کاربران بسیاری را شاد خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420