لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شناسایی هوشمند قسمت‌های معیوب آیفون توسط فاکسکان

شناسایی هوشمند قسمت‌های معیوب آیفون توسط فاکسکان

براساس گزارشات، شرکت Foxconn قصد دارد به عنوان اصلی‌ترین تامین‌کننده و تولید‌کننده قطعات آیفون با اتخاذ سیستم تشخیص تصویر بر پایه هوش مصنوعی، درجه کیفیت کنترل محصولات را در کارخانه‌های خود افزایش دهد.

این فناوری می‌تواند با شناسایی برد‌ها و دیگر اجزای معیوب، موجب بهبود بهره‌وری فرآیند مونتاژ دستگاه‌ها گردد.

سیستم هوش مصنوعی مذکور توسط Andrew Ng توسعه یافته است. او یکی از کارشناسان مشهور حوزه یادگیری‌ماشینی است که پیش از این سرپرستی پروژه‌های مرتبطی را در شرکت‌های گوگل و Baidu بر عهده داشته است.

توضیح خلاصه فناوری هوش مصنوعی Landing.ai بدین‌ صورت است که این فناوری با استفاده از عکس‌های گرفته شده با دوربین، نقص موجود در مدار و برد دستگاه را نشان می‌دهد. در مقایسه با سیستم‌های معمولی دید کامپیوتری که نیازمند هزاران نمونه برای تمرین و شناسایی یک شی خاص هستند، Landing.ai می تواند این کار را تنها با 5 عکس تمرینی انجام دهد. این مسئله می‌تواند برای خط تولید کارخانه‌ای که محصولات متنوعی را تولید کرده و به صورت نیمه منظم تغییر می‌کند، بسیار مناسب و موثر باشد.

Ng در کار قبلی و قابل توجه خود در سال 2011، پروژه Google Brain را توسعه داد. این پروژه قادر بود با تماشای ویدیو‌های یوتیوب، اشیا یا موجوداتی نظیر گربه را شناسایی کند.

هنوز استفاده از فناوری جدید دوربین فاکسکان برای بخش اسمبلی اپل قطعی نشده است. اما بهره نبردن از چنین قابلیتی، هیچ توجیه منطقی نخواهد داشت.

شرکت Foxconn طی چند سال اخیر در زمینه اتوماسیون و خودکار‌سازی بخش‌های کارخانه خود بسیار فعال بوده است. از سال 2010، این کمپانی زمزمه جایگزین کردن ربات بجای نیروی انسانی را به میان آورد و به دنبال آن، در سال 2012، تکنولوژی ربات‌های سازنده آیفون را تست کرد. براساس گزارشات، این شرکت در حال استفاده از 40,000 ربات برای انجام فرایند‌های تولید در کارخانه‌های مرتبط خود در چین است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373