لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

غیرممکن‌شدن دانگرید نرم‌افزاری iOS و tvOS

غیرممکن‌شدن دانگرید نرم‌افزاری iOS و tvOS

شرکت اپل با توجه به سخت‌ نبودن مراحل جیلبریک فعلی این سیستم‌عامل، امکان Sign شدن به نسخه‌های iOS 11.1.1، iOS 11.1.2 و tvOS 11.1 را متوقف کرده است.

حرکت اخیر مقر اصلی شرکت کوپرتینویی اپل، فرآیند دانگرید کردن فریمور‌های آسیب‌پذیر به نرم ‌افزار اخیر lan Beer’s tfp0 exploit را غیر‌ممکن ساخته است. این روند تا زمانی که ابزار‌های دانگرید پشتیبانی از نسخه iOS 11 را دریافت کنند، ادامه دارد.

در شرایط موجود، iTunes به کاربران پیشنهاد آپدیت به iOS 11.2.1 را می‌دهد. از طرفی دیگر، به هنگام ریستور کردن دستگاه، نصب نسخه قبلی یعنی iOS 11.2، با استفاده از Option + Click برروی کامپیوتر‌های مک و Shift + Click بر روی کامپیوتر‌های ویندوز، قابل انجام است.

شرکت اپل چند هفته بعد از انتشار نسخه جدید، با متوقف‌کردن امکان ریستور به فریمور‌های قدیمی‌تر و جلوگیری از فرآیند دانگرید، کاربران را به داشتن آخرین نسخه نرم‌افزاری، ترغیب می‌نماید. این عمل همچنین موجب خنثی‌سازی جیلبریک دستگاه که از پچ‌های آسیب پذیر نسخه‌های قبلی استفاده می‌کرده نیز می‌شود.

با توجه به این موضوع که کاربران بیش از هر زمان دیگری، اطلاعات مهم خود را بر روی دستگاه ذخیره می‌کنند، مسئولیت اصلی اپل این است که از اطلاعات کاربران در مقابل هکر‌ها محافظت نماید و محیطی امن را برای آنها فراهم سازد. بنابراین اپل با غیر‌فعال سازی جیلبریک و بروز‌رسانی‌های مکرر و پچ کردن حفره‌های امنیتی، همواره بهترین تصمیم را برای کاربران خود می‌گیرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420