لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

محقق نشدن وعده عرضه آیتونز بر روی مایکروسافت استور

محقق نشدن وعده عرضه آیتونز بر روی مایکروسافت استور

اوایل امسال دو شرکت اپل و مایکروسافت، خبر عرضه برنامه iTunes را تا پایان سال 2017 بر روی ویندوز‌استور (اکنون تبدیل به Microsoft Store شده است) به‌طور رسمی اعلام کردند. اما این بازه زمانی با تلاش اپل برای بهینه‌سازی تجربه کاربر و ارائه هر چه بهتر این برنامه بر روی پلتفرم ویندوز، به تعویق افتاده است.

برهمین اساس شرکت اپل در روز جمعه طی بروز‌‌رسانی ZDNet اینطور عنوان کرد که: متاسفانه برنامه iTunes در روز مقرر شده، منتشر نخواهد شد.

ما با همکاری مایکروسافت در تلاشیم تا تجربه کاملی از محیط آیتونز را به کاربران ارائه دهیم و به همین خاطر به کمی زمان بیشتر برای به ثمر رساندن آن نیازمندیم.

براساس گزارش‌های رسیده، مایکروسافت طی کنفرانس Build در اردیبهشت ماه، به طور رسمی وعده عرضه آیتونز را داد.

اپل با انتشار iTunes در ویترین مایکروسافت بجای دانلود مستقل آن از طریق وب‌سایت، این اطمینان را به کاربران می‌دهد که برنامه مورد‌ نظر، به‌خوبی بر روی دستگاه‌های سری Windows 10 S کار خواهد کرد.

سخت‌افزار ویندوز 10 S با هدف استفاده در مارکت آموزشی و کاربرانی که اهمیت ویژه‌ای به امنیت می‌دهند، طراحی شده است و در واقع نسخه محدود شده‌ای از ویندوز است که تنها برنامه‌های دانلود شده از مایکروسافت‌استور را اجرا می‌کند.

این موضوع دقیقا همانند پیاده‌سازی برنامه استفاده از آیپد در کلاس‌ها است. طی این استراتژی، خطر مواجه شدن با مشکلات امنیتی کاهش می‌یابد و ساده‌سازی نصب و مدیریت انبوه دستگاه‌ها همانند گسترش طرح‌های آموزشی، ممکن می‌گردد.

همچنین باید به این نکته نیز اشاره کنیم که Microsoft Windows 10 S به‌عنوان رقیب Google Chrome OS شناخته می‌شود و با محدودیت‌های مشابهی، اجرا می‌گردد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420