لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

در سال 2017، مطالب آموزشی بیشترین درصد جستجو را به خود اختصاص دادند

در سال 2017، مطالب آموزشی بیشترین درصد جستجو را به خود اختصاص دادند

عناوین برتر سرچ شده موتورجستجوی گوگل در سال 2017 کاملا قابل پیش‌بینی بودند. سه عنوان برتر جستجو شامل طوفان ایرما، آیفون 8 و آیفون 10 می‌شدند. اما نتایج جستجو‌های امسال تحت سلطه پرسش‌های How to نیز بوده است. سه عنوان برتر جستجو شده شامل اینها می‌شدند: 

  • چگونه اسباب بازی slime بسازیم؟
  • چگونه عینک خورشید‌گرفتگی بسازیم؟
  • چگونه بیت کوین بخریم؟

جدا از این موضوع، Google این مطلب را نیز عنوان کرده که افراد سراسر جهان، سوالات پیوسته و دارای نتیجه‌گیری بیشتری را پرسیده‌اند: مثل هزینه دیوار (دیواری که ترامپ، رئیس جمهور آمریکا قصد ساختن آن را داشت) چقدر خواهد بود؟ چه تعداد پناهنده در سراسر دنیا وجود دارد؟ طوفان‌ها چگونه تشکیل می‌شوند؟ چگونه حساب بانکی را بلوکه کنیم؟ و چگونه می‌توان به پورتوریکو کمک کرد؟

با رجوع افراد بیشتر به گوگل برای پرسیدن How.. ؟ میزان دقت نتایج جستجو و رتبه‌بندی الگوریتمی آن به نقطه محوری و مهمی رسیده است.

در زمانی که اینترنت مملو از اطلاعات گمراه‌کننده است، بررسی میزان اعتماد منتشر‌شده توسط ما در ماه مهر، اینطور نشان داده که پاسخ‌دهندگان به کمپانی گوگل، بیش از هر شرکت فناوری دیگری اعتماد کرده‌اند.

اما با این‌حال، گوگل امسال به‌صورت گسترده‌ای محتوای نادرست و توهین‌آمیز را ترویج داده است و در موارد متعددی از منابع مخرب، نتایج اخبار را نمایش داده است که در واقع به‌طور ضمنی به آنها اعتبار نیز بخشیده است.

همانطور که از قبل به این موضوع اشاره شد، گوگل اساسا دربردارنده انحصاری حقیقت است و به همین دلیل، با فاصله زیادی نسبت به رقبا، موتور برتر جستجو در محیط وب به شمار می‌آید.

اکنون بیش از هر زمان دیگری، مدیریت یکپارچگی رتبه‌بندی نتایج جستجو، برای شرکت گوگل اهمیت پیدا کرده است.

جستجوی گوگل در سال 2017 همچنین سایر جستجو‌های برتر را در دسته‌هایی نظیر بازیگر‌ها ( Meghan Markle، Kevin Spacey، Gal Gadot) ، اخبار جهانی ( Hurricane Irma، Bitcoin، Las Vages shooting) و فیلم‌ها ( IT، Wonder Woman، Beauty and the Beast) نشان می‌دهد.

لیست‌ها براساس مقررات جستجو گردآوری شده است و به گفته گوگل در مقایسه با سال 2016، موارد اشاره شده در سال جاری، ایجاد کننده تغییرات شدید ترافیکی در اینترنت بوده‌اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373