لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی بازی INSIDE

معرفی بازی INSIDE

INSIDE یک بازی با سبک ماجرایی – معمایی است که در سال 2016 توسط شرکت Playdead برای کنسول‌های پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و سیستم‌عامل مایکروسافت ویندوز عرضه شد و تاکنون برنده بیش از صد جایزه از جشنواره‌های مختلف بازی در سراسر جهان شده است.

خبر خوش اینست که به زودی این بازی در همین ماه برای کاربران iOS عرضه خواهد شد. حتی اکنون با اضافه شدن قابلیت پیش سفارش در اپ‌استور، شما می‌توانید از آخرین اخبار بازی باخبر شده، تریلر‌های بازی را مشاهده کنید و در صورت تمایل دکمه PreOrder را بزنید.

پسری تحت تعقیب و تنها، خود را در اعماق مرکز یک پروژه تاریک می‌یابد، شما مسئول کنترل او در یک جهان ویران‌شده هستید تا معما‌های پیرامون خود را حل کنید و تا حد ممکن از مرگ اجتناب نمایید. INSIDE بعد از موفقیت عظیم بازی تحسین شده و پنج ستاره Limbo در سال 2010، جانشین آن به شمار رفته و گیم‌پلی مشابه 2.5 بعدی را به کاربر ارائه می‌دهد.

نظر مطبوعات در مورد این بازی:

شاهکار است! Inside یک بازی معمایی با پلت‌فرم دو بعدی است که با همان سبک و سیاق Limbo ساخته شده است و بدون شک با استقبال بسیار زیادی روبرو خواهد شد. نمره 10/10 از وب‌سایتIGN

در عین حال که به گسترش عمیق مفاهیم می‌پردازد، با روش‌هایی کاملا خلاقانه به گذشته رجوع می‌کند و آنچنان طراحی و ساختار بی‌نظیری دارد که حتی می‌تواند به عنوان یک اثر هنری در موزه نمایش داده شود. بدون شک هرکسی باید این بازی را برای خود پیش خرید کند. نمره 5/5 از وب‌سایت Giant Bomb

انیمیشنی هنری و جذاب، معماهای غافلگیرکننده و حضور طنزی تلخ و تاریک در سراسر بازی شما را در تمام لحظات آن شگفت‌زده می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420