لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا آیپد پرو می‌تواند مکمل و جایگزین Mac باشد؟

آیا آیپد پرو می‌تواند مکمل و جایگزین Mac باشد؟

مدیر بازاریابی اپل Phil Schiller، بر این باورست که iPad Pro علاوه بر اینکه جایگزین خوبی برای کامپیوتر PC است، می‌تواند دستگاهی مکمل برای کامپیوتر مک باشد.

مدیر ارشد بازار‌یابی اپل طی مصاحبه‌ گسترده‌ای که با خبرگزاری T3 حول محور محصولاتی نظیر iPad Pro، iPhone X، iMac Pro، HomePod و AirPods داشت، اینطور عنوان کرد که: موارد استفاده دستگاه iPad Pro توسط مشتری، بی‌نهایت متفاوت است.

چیزی که ما صادقانه طی این سال‌ها یاد گرفته‌ایم اینست که هر دوی این موارد صدق می‌کند و کاملا بستگی به کاربر دارد. برای برخی از افراد، iPad Pro جایگزین مناسبی برای کامپیوترشان است. اما این بدین معنی نیست که آنها کامپیوتر خود را دور می‌اندازند، مردم اغلب این کار را انجام نمی‌دهند.

by Schiller

Schiller در ادامه صحبت‌هایش اینطور عنوان کرد که: برای بسیاری از مشتریان، آیپد پرو به عنوان یک دستگاه اصلی که جایگزین کامپیوتر آنها می‌شود، به حساب می‌آید. مخصوصا زمانی که در حال سفر هستند.

این محصول به انتخاب اول شما برای محاسباتتان تبدیل می‌گردد. جمله‌ای که بیشتر اوقات از جانب مردم می‌شنویم اینست که: زمانی که پشت میزم هستم از کامپیوتر استفاده می‌کنم یا اینکه من از یک نوت‌بوک در دفترم استفاده می‌کنم، اما زمانی که در حال سفرم، تنها محصولی که فوق‌العاده کاربردی است و کارم را به خوبی انجام می‌دهد، تبلت iPad Pro است.

by Schiller

این دسته از کاربران، آیپد را به عنوان دستگاه اصلی خود انتخاب کرده‌اند. اما این وسیله در نظر آنها به عنوان رقیبی برای کامپیوتر‌شان به‌حساب نمی‌آید. پس می‌توان اینطور نتیجه گرفت که آنها بیشتر زمان خود را با کامپیوتر می‌گذرانند.

Schiller در ادامه اذعان کرد که مورد ذکر شده برای همه افراد صدق نمی‌کند. این بدین خاطر است که برخی از کاربران تنها از آیپد پرو برای یکسری کار‌های خاص استفاده می‌کنند. مواردی نظیر خواندن یا تماشای فیلم و برنامه‌های تلویزیونی که مطمئنا در آن یک تبلت می‌تواند تجربه بهتری را به کاربر ارائه دهد.

ما به‌هیچ وجه در تلاش برای نشان دادن مسیر درست یا غلط به کاربران نیستیم. این موضوع کاملا بستگی به مورد مصرف آنها دارد و می‌توان گفت که تقریبا در بیشتر مواقع، حتی با وجود اینکه کاربران مدام در حال استفاده مشترک و جایگزین کردن دستگاه‌هایشان هستند، وجه تمایز بین محصولات را به‌خوبی تشخیص می‌دهند .

by Schiller

شیلر در موقعیت‌های گوناگون از آیپد پرو به عنوان یک کامپیوتر یاد کرد. اما این موضوع با کلیپ تبلیغاتی اخیر اپل با نام What’s a Computer کاملا در تضاد است.

در حالی که تبلیغ اخیر اپل، شاید بازگو کننده این موضوع باشد که این شرکت تمرکز بیشتری را معطوف به iPad کرده است. فیل شیلر این اطمینان را داد که شرکت اپل کماکان توجه ویژه‌ای به کاربران حرفه‌ای خود دارد.

ما از میزان پیشرفت خود در بخش کاربران Mac بسیار خرسندیم.

به همین منظور اپل با هدف پاسخ‌گویی به نیاز‌ کاربران حرفه‌ای، کامپیوتر قدرتمند iMac Pro را در این هفته عرضه می‌کند. این شرکت همچنین در حال کار بر روی پروژه ماژولار مک پرو است تا این محصول را با نمایشگر‌های حرفه‌ای اپل همراه کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420