لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت پیش‌ سفارش جدید در App Store

قابلیت پیش‌ سفارش جدید در App Store

شرکت اپل قابلیت ساده اما مفیدی را به اپ استور اضافه کرده است که توانایی پیش سفارش برنامه‌ها و دانلود خودکار‌شان به‌هنگام عرضه رسمی برنامه را ممکن ساخته است.

با وجود این ویژگی، اکنون یک دولوپر به‌جای اینکه تنها زمان آماده شدن برنامه‌ بتواند آن را انتشار دهد، این امکان را دارد که برنامه‌ خود را تا 90 روز پیش از عرضه در App Store قرار دهد. زمانی که اپ مورد نظر آپلود شود، کاربران قادر خواهند بود با انتخاب گزینه پیش سفارش، به هنگام آماده شدن برنامه، آن‌ را به صورت خودکار دریافت نمایند.

این ویژگی اکنون در تمام اپ استور‌های سیستم عامل‌های مختلف اپل نظیر iOS، macOS و tvOS دردسترس است.

دولوپر‌ها می‌توانند پیش‌سفارش‌ها را به دو شکل رایگان و پولی ارائه دهند. چنانچه قیمت اپ در سیکل زمانی پیش سفارش تغییر کند، مشتریان نسبت به هر یک از قیمت‌ها که پایین‌تر است، قیمتی که بر مبنای آن سفارش داده‌اند یا قیمت تغییر یافته به هنگام عرضه نهایی برنامه توسط شرکت، پرداخت خود را انجام خواهند داد.

نکته دیگر اینست که تا زمان دانلود شدن برنامه، نیازی به پرداخت هزینه نیست.

در حالی‌که ممکن است این ویژگی برای همه اپ‌ها کاربردی وسودمند نباشد، برنامه‌های زیادی همچون بازی‌ها هستند که از این طریق، پیش از عرضه معرفی می‌گردند.

چنانچه دولوپری در تلاش باشد تا توجه کاربران را به برنامه جدید خود جلب کند، با کمک این قابلیت می‌تواند افرادی که خواهان دریافت این برنامه هستند را به سادگی جذب نماید و در عین حال کاربران قادر خواهند بود تا زودتر از موعد و بدون فراموشی، خرید خود را انجام دهند.

چندین سال است که شرکت گوگل ویژگی مشابهی را عرضه کرده که به واسطه آن، کاربران قادر خواهند بود برای دریافت یک اپلیکیشن پیش از عرضه، ثبت نام کنند. این ویژگی تنها به هنگام در دسترس قرار گرفتن برنامه در فروشگاه، کاربران را باخبر ساخته و به این صورت نیست که آنها را به‌ اجبار درگیر قیمت پیش سفارش کرده و برنامه را به صورت خودکار برایشان دانلود نماید.

این قابلیت یک ویژگی بسیار ابتدایی است که می‌تواند کمک‌رسان خریداران و دولوپر‌ها باشد و تعلل اپل برای اضافه کردن آن به ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی اپ استور برای نزدیک به یک دهه، همچون معمایی بی‌جواب است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420