لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جان بخشی غول‌های بامزه با Paint 3D در تبلیغ مخصوص تعطیلات مایکروسافت

جان بخشی غول‌های بامزه با Paint 3D در تبلیغ مخصوص تعطیلات مایکروسافت

امسال شرکت مایکروسافت برای جشن سال نو بر روی Paint 3D تمرکز کرده است.

پخش تبلیغ غول نرم افزاری دنیا با نام 3D Holiday از همین هفته شروع شده و در آن مایکروسافت از شخصیت دوست‌داشتنی Gabe the Yeti که با نسخه جدید برنامه Paint خلق شده، استفاده کرده است.

در سالی که همه کاربران در سراسر دنیا نگران نابود شدن نسخه اصلی برنامه MS Paint بودند، کمپانی مایکروسافت با یک تبلیغ تلویزیونی بامزه به مناسبت رونمایی از بزرگترین آپدیت برنامه کلاسیک‌ Paint، خیال همه را راحت کرد.

مایکروسافت وب‌سایت‌های Paint 3D و Remix 3D را به عنوان راه ارتباطی مردم برای اشتراک گذاری نمونه کارهایشان قرار داده است. Remix 3D به همه این امکان را می‌دهد تا یک کاراکتر 3 بعدی را به اشتراک بگذارند و یا کارهایی که دیگران آماده کرده و فرستاده‌اند را دانلود کنند.

Paint 3D به طور کامل از مدل‌های سه بعدی پشتیبانی می‌کند و شما حتی می توانید با حرکت دادن مخلوقات خودتان به محیط Windows Mixed Reality، با هدست واقعیت افزوده آنها را در یک محیط 3 بعدی واقعی تجربه کنید.

برنامه‌های Paint 3D و Remix 3D بخش بزرگی از به‌روزرسانی رسمی Creators Update ویندوز 10 به حساب می‌آیند. اما بیشتر کاربران احتمالا هنوز نمی‌دانند که آنها به عنوان بخشی از ویندوز محسوب می‌شوند.

مایکروسافت با تبلیغ مناسبتی جدید خود، مطمئنا قصد دارد که این مشکل را برطرف کند و در عین حال مزایای پشتیبانی از قلم و صفحه نمایش لمسی در ویندوز 10 را به طور محسوس نمایان سازد.

در آخر چنانچه از غول‌های سه‌بعدی مایکروسافت خوشتان آمده، می‌توانید از طریق برنامه Paint 3D ویندوز 10 به آنها دست پیدا کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373