لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دانلود نرم‌افزار Torob برای آیفون و آیپاد

دانلود نرم‌افزار Torob برای آیفون و آیپاد

توضیحات اپلیکیشن :

تا حالا شده یه کالا رو بخری و بعدش بفهمی که از یه جای دیگه با قیمت ارزونتر میتونستی بخری؟ اپلیکیشن ترب رو نصب کن تا هم تخفیف‌های روزانه‌ی همه‌ی فروشگاه‌های معتبر اینترنتی رو یه جا داشته باشی و هم هر وقت خواستی چیزی بخری، کافیه اسمش رو جستجو کنی تا بهترین قیمت رو بین صدها هزار محصول تو فروشگاه های معتبر اینترنتی پیدا کنی و خیلی آسون همون لحظه، از طریق گوشی موبایل سفارشت رو سایت فروشنده ثبت کنی.
ویژگی‌های اپلیکیشن ترب:

  • نمایش تخفیف‌های روزانه فروشگاه های اینترنتی
  • جستجو در بیش از پانصد هزار محصول از صد فروشگاه معتبر اینترنتی
  • امکان اطلاع از تغییر قیمت کالای همه‌ی فروشگاه‌ها به شکل نوتیفیکیشن
  • قابلیت دیدن لیست محصولات در بیش از ۳۰۰ دسته بندی از جمله موبایل، لپ‌تاپ، لوازم دیجیتال، پوشاک، لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی و …

آیا ترب یک فروشگاه اینترنتی است؟
ترب صرفا موتور جستجوی خرید است و همانند دیوار و شیپور در فروش محصولات دخالتی ندارد. اما برخلاف دیوار و شیپور صرفا قیمت فروشگاه های معنبر اینترنتی (مثل دیجی کالا و بامیلو) در ان نمایش داده می شود. اما با این حال مسئولیت مشکلات احتمالی در فرآیند خرید در هر یک از فروشگاه‌ها متوجه ترب نیست.
چرا گاها قیمت یک کالا در ترب با قیمت آن در سایت فروشگاه متفاوت است؟
تقریبا همه‌ی محصولات هر روز حداقل یک بار قیمت‌شان بروز می‌شود. اما به خاطر مشکلات شبکه، ممکن است این فرآیند در بعضی زمان‌ها کند شود و بعضا قیمت‌ها تفاوت داشته باشد. لطفا در صورت مشاهده‌ی چنین مواردی از قسمت «گزارش خطا» در صفحه آن کالا ما را در جریان بگذارید. ما تلاش می‌کنیم همیشه قیمت همه‌ی کالاها بروز باشد.
آیا همه‌ی فروشگاه‌های اینترنتی در ترب حضور دارند؟
در حال حاضر حدود ۱۰۰ فروشگاه معتبر اینترنتی در ترب حضور دارند و این تعداد رو به افزایش است. همه‌ی این فروشگاه‌ها نماد اعتماد الکترونیک دریافت کرده‌اند و ما قبل از اضافه کردن آنها بررسی اولیه‌ای از نظر کیفیت ارائه خدمات‌شان داشته‌ایم. همزمان درتلاشیم تا فروشگاه اینترنتی معتبری نباشد که در لیست ترب از قلم افتاده باشد. در حال حاضر 10 فروشگاه اول برحسب رنک الکسا در ترب این موارد هستند:
دیجی کالا (digikala.com), بامیلو (bamilo.com), مدیسه (modiseh.com), مقداد آی تی (meghdadit.com), کیمیا آنلاین (kimiaonline.com), تهران کالا (tehrankala.com), آل دیجیتال (alldigitall.ir), شیکسون (shixon.com), بانه کالا (banekala.ir), بایکس (buyex.ir), فینال (final.ir)
پیشنهادهای ویژه بر چه اساسی انتخاب می‌شوند:
کالاهایی که در لیست پیشنهادهای ویژه قرار می‌گیرند، تخفیف‌های مدت‌دار فروشگاه‌ها هستند که حداکثر ۵ روز در لیست قرار می‌گیرند. این کالاها توسط خود فروشگاه‌ها یا تیم ترب در این لیست ثبت می‌شوند. هدف اصلی این صفحه این است که شما مطمئن باشید هیچ تخفیف خوبی را از دست نمی‌دهید. البته در حال حاضر تخفیف‌های سایت‌هایی مثل تخفیفان و نت برگ در این لیست قرار ندارند. باتوجه به اینکه اپلیکیشن ترب برای کاربران کاملا رایگان است و برای نصب و دانلود ان نیاز به پرداخت هزینه ای نیست، صفحه پیشنهاد ویژه منبع درامدی برای برنامه ترب است تا بتوانیم توسعه این سرویس را ادامه دهیم.

 

امکانات و قابلیت‌های نسخه جدید: 

  1. نمایه ی من
  2. لیست مورد علاقه ها
  3. نمایش مشاهدات اخیر

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420