لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دانلود نرم‌افزار خوب باشیم برای آیفون، آیپاد و آیپد

دانلود نرم‌افزار خوب باشیم برای آیفون، آیپاد و آیپد

توضیحات اپلیکیشن :

خوب باشیم، جهت ترویج امور خیر، معنوی طراحی گردیده است. که امکان انجام امور داوطلبانه کاربران بر اساس توانایی هایشان مهیا گردیده است.
خوب بودن تنها در این امور خلاصه نشده و کاربران با انجام کارهای خوب و ترک کارهای بد، و به اشتراک گذاری کارهای خوب خود در شبکه ی اجتماعی این اپلیکیشن، سایر کاربران را به خوب بودن تشویق می کنند.
تشکیل کمپین های خیرخواهانه از طریق قرار خوبی ها به کاربران اطلاع رسانی می شود و نتیجه ی آن از طریق خبرهای خوبی انتشار می یابد.
جهت برنامه ریزی بهتر کاربر و همچنین اطلاع کاربر از عملکرد خود، کلیه اقدامات کاربر از جمله کارهای خوب انجام شده، کارهای بد ترک شده و قرارهای خوبی در روزشمار خوبی ها ثبت می شود.
کارهای خوب من
کاربر می تواند از لیست کارهای خوب/ بد کاری که اخیرا انجام داده را انتخاب نماید و در صورتی که کار موردنظر کاربر در لیست ها موجود نباشد، پیشنهاد آن را بدهد که پس از بررسی و تایید ادمین، در لیست قرار می گیرد.
همچنین کاربر می تواند به کار خوبی که انجام داده است، توضیحات، تصویر یا ویدیو اضافه کند.
شبکه خوبی ها
شبکه ی خوبی ها، شبکه اجتماعی اپلیکیشن خوب باشیم است و دوستان هر کاربر، افرادی هستند که شماره تلفن آنها در دفترچه تلفن کاربر وجود دارد و اپلیکیشن را نصب نموده اند.
امکان دعوت دوستان به اپلیکیشن خوب باشیم امکان پذیر است و پس از درخواست کاربر از طریق اپلیکیشن، پیامک حاوی لینک دانلود اپلیکیشن ارسال می گردد.
کارهای خوب هر کاربر به همراه توضیحات، تصاویرو ویدیوهای مربوطه به دوستان کاربر نمایش داده می شود و آنها می توانند این پست ها را لایک کرده و نظر بدهند.
قرار خوبی ها، کمپین های خیرخواهانه است که از مردم برای شرکت در آنها دعوت می شود. هم به صورت آرشیو، هم به صورت پست در شبکه ی اجتماعی، و هم در روزشمار خوبی ها قابل مشاهده است.
خبرهای مربوط به این کمپین ها و همچنین سایر اتفاقات خوبی که کاربران رقم زده اند، در بخشی مجزا در اختیار کاربران قرار می گیرد.
روزشمار خوبی ها
روزشمار خوبی ها علاوه بر امکانات سایر تقویم ها، کارهای خوبی که کاربر در هر روز انجام داده و کارهای بدی که ترک نموده است را نمایش می دهد.
همچنین علاوه بر نمایش مناسبات هر روز، قرارهای خوبی مربوط به هر روز را در روزشمار می توان مشاهده نمود.
توانایی های من
کاربر با توجه به تخصص خود می تواند در یکی از حوزه های پزشکی، وکالت، آموزش و یا مشاوره، شرکت کرده و پس از ثبت مشخصات فردی و تخصصی خود، و پر کردن فرم های موردنیاز، منتظر برقراری ارتباط از ما تا برنامه ریزی های لازم جهت این عمل خیر انجام شود.

امکانات و قابلیت‌های نسخه جدید: 

  1. امکان ذخیره سازی تصاویر و ویدئو ها ، قبل از ارسال بر روی دستگاه
  2. فشرده سازی ویدئو ها ، قبل از ارسال
  3. رفع مشکل شبکه خوبی ها برای تعداد محدودی از کاربران اولیه خوب باشیم
  4. بهینه سازی و رفع برخی مشکلات

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373