لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی بازی پرطرفدار فوتبال PES 2018 PRO EVOLUTION SOCCER

معرفی بازی پرطرفدار فوتبال PES 2018 PRO EVOLUTION SOCCER

این بار کمپانی مشهور و صاحب نام کونامی با عرضه نسخه جدید و انحصاری بازی PES بر روی اپل و قرار دادن ویژگی‌های جدید در بازی در فصل 2017-2018، هیجان بیشتری را در تجربه بازی فوتبال برای کاربران اپل به ارمغان آورده است.

با ویژگی جدید Friend، شما می‌توانید در هر زمان و هر جایی که هستید به صورت real-time در برابر دوستان‌تان به رقابت بپردازید.

اگر می‌خواهید بطور معمول با دوستان نزدیک و محلی خود بازی کنید، اکنون می توانید با ویژگی Local Matches و Local Leagues و ایجاد یک تورنمنت واقعی، اینکار را انجام دهید.

با حضور دیوید بکام و دیگر بازیکنان پرطرفدار و محبوب، هیچوقت درست کردن تیم رویایی‌تان به این اندازه شیرین نبوده است.

با اضافه شدن ویژگی‌های گیم‌ پلی همچون Chip Shot و Controlled Shot و تغییرات اساسی در صدا و جلوه‌های تصویری بازی، مسابقات PES 2018 جذاب‌تر و بهینه‌تر شده‌ است.

با کشیدن انگشت و ضربه بر روی صفحه نمایشگر، کنترل تک تک اتفاقات پیش روی‌تان در زمین مسابقه را بدست بگیرید، حرکت طبیعی بازیکن، سیستم پاس دادن دقیق و تاکتیک‌های در عمق، تجربه‌ای متفاوت و تکرار نشدنی از بازی فوتبال را بر روی گوشی آیفون‌تان به ارمغان می‌آورد.

عملکرد کنترلر‌ها همانطور که از بازی ‌PES انتظار می‌رود، بر روی گوشی بسیار روان و هیجان‌انگیز است و شما می‌توانید با بکار بردن کنترل‌های پیشرفته موجود در بازی، پاس‌هایی دقیق و بی نقص فرستاده و بر روی شوت‌هایتان به‌خوبی کنترل داشته باشید.

مهارت خود را در استفاده از تکنیک‌های بازی به حد اعلا برسانید و از به ثمر رساندن گل برنده در حالت Ultimate Action Soccer Game، نهایت لذت را ببرید.

از طریق آژانس‌ها، استعداد‌یابی و مزایده بازیکن‌ها، ارنج تیم را بچینید و تیم افسانه‌ای WINNING ELEVEN خود را بسازید.

بهترین بازیکن‌های فوتبال را برای اجرای تاکتیک‌ها و تکنیک‌های مورد نظر‌تان انتخاب نمایید. البته به این مسئله هم توجه کنید که هر بازیکنی می‌تواند خاص باشد و هر مسابقه‌ای می‌تواند تجربه جدیدی برای شما بوده و حواشی خاص خودش را داشته باشد.

با به خدمت در آوردن هزاران ستاره فوتبال از بهترین تیم‌های اروپایی، آفریقایی و آسیایی، خودتان را برای چشیدن طعم بازی با بازیکن‌هایی نظیر مسی، سوارز و… آماده کنید و با توانی دو چندان در برابر حریفان قد علم کنید.

به رقابت با برترین تیم‌های اروپایی در League ‌َUEFA Champions بپردازید و بازی را با همان تصاویر رسمی لیگ تجربه کنید.

این بازی با حجم 1.64 گیگابایت بر روی اپ استور به صورت رایگان قابل دانلود است. اما این نکته را نباید فراموش کنید که می‌بایست بازی جذاب PES 2018 Pro EVOLUTION SOCCER را حتما از طریق وای فای دانلود کنید. چون شبکه 3 G و LTE پشتیبانی نمی‌شودِ. بروز رسانی بازی نیز همین منوال را دارد.


دانلود بازی PRO EVOLUTION SOCCER 2018 برای آیفون، آیپاد و آیپد

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420