لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا اپل واچ سری 4 از سرعت LTE بیشتری برخوردار خواهد بود؟

آیا اپل واچ سری 4 از سرعت LTE بیشتری برخوردار خواهد بود؟

 امسال برای اولین بار شاهد این موضوع بودیم که اپل واچ از طریق سیمکارت‌های مخصوص (eSIM)، امکان برقراری ارتباط با شبکه‌های مخابراتی و اپراتورها را برای کاربران میسر نمود. به این ترتیب و در صورت فراموش کردن آیفون در منزل، همچنان قادر به دریافت تماس و پیامک از طریق اپل واچ هستید. البته شایان ذکر است که این موضوع در کشور عزیزمان پشتیبانی نمی‌شود. ولی در اخبار و رسانه‌ها نقل شده است که سری چهارم اپل واچ، ظاهرا از سرعت بیشتر LTE نسبت به نسل قبل خود برخوردار خواهد بود.

در آیفون 8 و آیفون X اپل از مدار جریان منعطف استفاده نموده که از پلیمر کریستال مایع ساخته شده است. همین موضوع باعث شده تا این محصولات کمی نازک‌تر شده، کمتر داغ شوند و از همه مهم‌تر، سرعت ارتباطات آنها تا حد چشمگیری افزایش یافته است.

بر اساس پیش‌بینی تحلیلگر موسسه KGI؛ آقای Ming-Chi Kuo، ظاهرا اپل تصمیم دارد تا این تکنولوژی را در اپل واچ و مک‌بوک‌ سری بعد نیز به کار گیرد. تکنولوژی اشاره شده، تأثیر زیادی روی مک‌بوک‌ها خواهد گذاشت. چرا که فضای بیشتری در دسترس طراحان قرار می‌گیرد و به این ترتیب می‌توانند مک‌بوک‌ها را نازک‌تر از گذشته طراحی و تولید نمایند یا ظرفیت باتری دستگاه به این ترتیب افزایش خواهد یافت. همچنین استفاده از پلیمر کریستال مایع باعث می‌شود تا آنها بتوانند از USB 3.2 در محصولات آینده خود استفاده نمایند و به این ترتیب، سرعت انتقال اطلاعات تا حد قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420