لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا نسخه ارزان قیمت آیفون X عرضه خواهد شد؟

آیا نسخه ارزان قیمت آیفون X عرضه خواهد شد؟

آیفون X جدیدترین و برترین پرچمدار اپل، سرآغاز استاندارد جدیدی در گوشی‌های هوشمند است که کاربران اپل انتظارش را داشتند. اما در این بین نقطه اصلی و مورد بحث کاربران اپل، برچسب بالای قیمت آیفون ایکس است.

در کنار شایعات خبر ورود یک آیفون میان‌رده با نمایشگر LCD در سال 2018، اپل می‌تواند با معرفی یک مدل ارزان قیمت با نام آیفون Xc به داستان قیمت نسبتا بالای پرچمدار خود خاتمه دهد.

این آیفون می‌تواند همچون سری سابق میان‌رده اپل، یعنی آیفون5 c از همان ساختار پلی‌کربن استفاده کند. اما چیزی که بسیار مهم است اینست که موفقیت و اقبال عمومی این سری جدید در گرو مجموعه ویژگی‌هایش خواهد بود.

به بیانی دیگر، آیفون ایکس‌سی می‌تواند ویژگی‌هایی نظیر دوربین TrueDepth (به همراه قابلیت Face ID و Animoji )، چیپ‌ست A11 Bionic یا حتی A12، طراحی لبه‌ به لبه بدون حاشیه و البته بدون دکمه Home را همچون برادر بزرگتر خود داشته باشد. این خصوصیات به‌سرعت در حال تبدیل شدن به استاندارد پرچمدار‌های مدرن هستند و اعمال دوباره آن‌ها به خط تولید جدید iPhone Xc توسط اپل، چندان دور از ذهن نیست.

در حالی که به نظر می‌رسد استفاده از قابی با جنس پلی‌کربن به‌ نسبت آیفون 8 و آیفون X ، قدمی رو به عقب برای اپل ‌باشد، این رویکرد می‌تواند در واقع راه حل انتقاد اولیه و اصلی بسیاری از کاربران آیفون 10، یعنی مشکل مقاومت در برابر ضربه گردد. این جنس تمایل کمتری به شکستن دارد و تعویض‌ آن در مواقع مورد نیاز، هزینه بسیار کمتری به نسبت گلس گوشی برای کاربر خواهد داشت.

علاوه بر این موضوع، آیفون Xc با وجود این تفاسیر می‌تواند علیرغم شایعات ورود آیفون مدل 2018 با قاب فلزی و نمایشگر LCD از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی کند. باید به این مسئله نیز توجه کنید که سیستم شارژ بی‌سیم تنها با قاب پشت فلزی مشکل دارد.

جنس پلاستیک و شیشه هر دو به‌خوبی با شارژر بی‌سیم کار می‌کنند. پس یک آیفون ارزان‌تر با قابلیت شارژ بی‌سیم قطعا شانس فروش بیشتری خواهد داشت.

از نقطه نظر زیبایی شناسی، آیفون ایکس‌سی می‌تواند به‌خوبی شور و نشاط سری رنگارنگ آیفون 5 c را دوباره به محصولات اپل برگرداند. این موضوع ممکن است برای همه مصرف کنندگان و خریداران مهم نباشد. ولی به طور قطع برای آن‌دسته از افرادی که از خرید آیفون 8 و X به خاطر محدودیت رنگ طفره می‌روند، یک امتیاز محسوب می‌شود.

واضح است که استفاده از قاب پلی‌کربن موجب کاهش قیمت این محصول برای اپل می‌شود. اما فاکتور مهمی که می‌تواند پایین بودن قیمت این محصول را تضمین کند، استفاده از نمایشگر LCD به جای OLED است. این موضوع مطمئنا در قیمت نهایی محصول بسیار تاثیر‌گذار خواهد بود. البته باید خاطرنشان کرد که استفاده از تکنولوژی شارژ وایرلس و دوربین پیچیده و پیشرفته TrueDepth در این محصول آن را شبیه گوشی رده بالای اپل خواهد کرد که ممکن است از ارزان بودن آن بکاهد.

با اینکه اپل به طور معمول تولید‌کننده گوشی‌های هوشمند با کیفیت و لوکس می‌باشد، هیچگاه بخش مدل‌های میان رده بازار را بدست فراموشی نسپرده است. این شرکت کماکان با عرضه آیفون SE به همراه قیمتی اقتصادی و منطقی سعی دارد تا کاربران بیشتری را جذب محصولاتش کند.

ورود آیفون ایکس‌سی در این بین با تنوع رنگی و استحکام بیشتر بدنه، قابلیت‌های فراوان و قیمت متناسب با توان خرید اقشار جوان، می‌تواند ثبات بیشتری در بازار موبایل را برای شرکت اپل به ارمغان بیاورد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373