لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چرا دارندگان دیوایس‌های اندرویدی مشتاق به خرید آیفون هستند؟

چرا دارندگان دیوایس‌های اندرویدی مشتاق به خرید آیفون هستند؟

​کدام یک از سیستم عامل‌ها بهتر است: آی او اس یا اندروید؟

سوالی که مدت‌هاست در دنیای تکنولوژی مطرح شده و هیچکس نیز نمی‌تواند جوابی منطقی و مفید به آن دهد. اما زمانی که بحث سخت‌افزار به میان می‌آید، پرچمداران جدید کمپانی اپل، مخصوصا آیفون X با اقتدار به عنوان بهترین تلفن هوشمند سال 2017 معرفی می‌شود.

اما نمی‌توانیم از پرچمداران برندهای دیگر، یعنی نوت 8 و پیکسل 2 به سادگی بگذریم. ولی در مقایسه با آیفون ایکس، آنها حرفی برای گفتن ندارند!

تولید کنندگان دیوایس‌های اندروید، خصوصا سامسونگ سعی دارند تا برای جبران عقب ماندگی خود، امکاناتی که در آیفون 10 قرار گرفته است (مخصوصا قابلیت تشخیص چهره) را به پرچمدار بعدی خود اضافه نمایند.

همانطور که مشاهده می‌کنید و بر اساس تحقیقات جدیدی که به عمل آمده است، حدود 30 درصد از دارندگان تلفن‌های هوشمند اندرویدی در فکر خرید آیفون هستند. در این مطلب، به سه دلیل مهم آنها برای خرید آیفون اشاره می‌کنیم. با ما همراه باشید. 

1. امنیت فوق‌العاده

 همانطور که می‌دانید، سیستم عامل آی او اس در مقابل اندروید از امنیت فوق‌العاده بالاتری بهره‌مند است و پلتفرم گوگل به دلیل Open Source بودن، بسیار باز است و به همین دلیل، اصلا نمی‌توان روی امنیت آن حساب باز کرد.

اگرچه گوگل در طی این سالها سعی نموده تا با رفع ایرادات امنیتی، خیال کاربران را از این بابت رفع نماید. اما با این وجود، هنوز هم مشکلات متعددی در زمینه امنیت سیستم عامل اندروید وجود دارد که نگرانی کاربران از این بابت منطقی به نظر می‌رسد. ولی امنیت برای اپل و مسئولان آن، همواره موضوعی مهم به شمار رفته و سعی داشته‌اند تا سیستم عامل‌های خود را از این نظر همواره در بالاترین سطح نگه دارند.

2. قابلیت‌های Continuity

​اپل برخی قابلیت‌های Continuity خود را روی سیستم‌عامل‌های آی او اس و مک قرار داده است و به این ترتیب، کاربران این پلتفرم‌ها قادر هستند تا اطلاعات خود را روی دستگاه‌های مختلف خود به صورت سینک شده همراه داشته باشند. بر اساس نتایج تحقیقات، کاربران اندروید تمایل زیادی دارند تا بتوانند از این ویژگی استفاده نمایند. چرا که تمامی رمزهای عبور، تنظیمات، عکس‌ها، ویدئوها و بسیاری اطلاعات دیگر در کسری از ثانیه به دیوایس جدید شما منتقل می‌شوند.

اگر بخواهید قابلیت AirDroid را مثال بزنید، باید بگوییم که در مقایسه با AirPlay و AirDrop، بسیار قدیمی و پیش پا افتاده است.

3. خدمات مشتریان

 اپل در کشور آمریکا، توانسته بهترین خدمات پس از فروش را به مشتریان ارائه دهد و سال‌های سال در این زمینه، شهره عام و خاص است. مشتریانی که برای خرید محصولات به اپل استورها می‌روند یا از طریق تیم پشتیبانی اقدام به حل شکلات خود می‌نمایند، رضایت 98 درصدی را به ثبت رسانده‌اند که این اعداد و ارقام برای اهالی کوپرتینو فوق‌العاده است.

یکی از دارندگان دیوایس‌های سامسونگ که مدتی به آیفون مهاجرت کرده بود، خدمات سامسونگ را در مقایسه با کمپانی اپل به آشغال تشبیه کرده است! 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420