لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا در سال 2018 باید منتظر اتفاقی جدید در آیفون و آیپدها باشیم؟

آیا در سال 2018 باید منتظر اتفاقی جدید در آیفون و آیپدها باشیم؟

یکی از تامین‌کننده‌های اصلی اجزای دوربین TrueDepth در روز پنج‌شنبه خبر از مالکیت منابع تولیدی بیشتر داد و پیش‌بینی کرد که ممکن است اپل میزان سفارشات خود را برای این پلتفرم افزایش دهد.

Finisar، دومین تامین کننده بخش منتشر کننده لیزر حفره عمودی دستگاه (VCSEL)، اخیرا براساس گزارش تحلیلگر Loup Ventures ؛ Gene Munster، فضای 700,000 مترمربعی را در شرمان تگزاس خریداری کرده است.

برطبق گفته‌های Munster، این فضای جدید به شرکت Finisar این اجازه را می‌دهد تا مقیاس تولید اجزای VCSEL خود را سنجیده و خروجی‌شان را برای مشتریان مهمی همچون اپل گسترش دهند.

پیش‌بینی می‌شود که شرکت The plant در نیمه دوم سال 2018 جان دوباره‌ای بگیرد. براساس جدول زمان‌بندی plant و چندین فاکتور دیگر، Munster اینطور استدلال کرده که اپل می‌تواند امواج نوری VCSEL را درخط تولید همه مدل‌های آیفون در سال آینده اضافه کند.

امواج نوری VCSEL که گاهی اوقات به عنوان ماژول نور ساختاریافته شناخته می‌شوند، اجزایی هستند که حضورشان در دوربین جدید TrueDepth اپل، همچون قابلیت Face ID و Animoji بسیار ضروری است.

امواج نوری VCSEL بر روی دوربین پیشرفته سه بعدی گوشی، وظیفه پروژکتور نقطه‌ای را بر عهده دارد که شامل اجزایی همچون flood illuminator و دوربین مادون قرمز می‌شود.

گزارش‌های Loup Ventures تقریبا با پیش بینی‌های تحلیلگر معروف Ming-Chi Kuo از موسسه امنیتی KGI Securities برابری می کند. آقای کو ماه گذشته اینطور پیش‌بینی کرد که اپل قرار است قابلیت Touch ID را با Face ID جایگزین نماید.

از طرفی دیگر Munster بر این اعتقاد است که شرکت Finisar با کسب صلاحیت نهایی از اپل قادر خواهد بود تا در سال آینده حجم بیشتری از VCSEL امواج نوری را بفرستد. این مقدار محموله‌ اضافی مشکل کمبود عرضه آیفون X را در بازار برطرف کرده و در کنار آن، احتمال عرضه و گسترش قابلیت فیس آیدی را در تمام مدل‌های 2018 بیشتر خواهد کرد.

افزایش میزان ارسال محموله‌های VCSEL همچنین دیگر دستگاه‌های iOS را قادر می‌سازد تا از قابلیت TrueDepth اپل برخوردار گردند. براساس پیش بینی‌های اخیر Ming-Chi Kuo، اپل قصد دارد تا سیستم TrueDepth و قابلیت فیس آیدی خودش را در سال آینده به خط تولید iPad pro اضافه کند. این مسئله موجب می‌شود تا مدل‌های آیپد پرو 12.9 و 10.5 اینچی اپل به طور کل بروزرسانی شوند، البته امکان دارد که قابلیت TrueDepth به مدل های رده پایین سال 2018 اضافه نگردد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420