لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

انتخاب Aurora HDR 2018 به عنوان برترین برنامه مک توسط اپل

انتخاب Aurora HDR 2018 به عنوان برترین برنامه مک توسط اپل

برنامه محبوب ویرایش عکس Aurora HDR به سطح جدیدی از موفقیت دست یافت: کمپانی اپل برنامه Aurora HDR 2018 را به عنوان بهترین اپلیکیشن سیستم عامل مک در سال 2017 معرفی کرد.

این برنامه به صورت رسمی درنوامبر 2015 بعد از اینکه کمپانی Macphun (به زودی به نام Skylum شناخته می‌شود) با عکاس حوزه HDR، آقای Trey Ratcliff شروع به همکاری کرد، معرفی شد. این همکاری موجب شد تا در آن زمان، برنامه‌ای فوق‌العاده پیشرفته در زمینه عکس HDR (تنها برای Mac) ایجاد شود.

بعد از اینکه شرکت تولید کننده این برنامه ویژگی‌های جدیدی را در نسخه HDR 2017 در سال 2016 عرضه کرد، نسخه بعدی این نرم افزار کاربردی در ماه آگوست 2017 با نام Aurora HDR 2018 بر روی پلتفرم‌های ویندوز و مک عرضه شد.

دیروز اپل با منتشر کردن لیست برنامه‌های محبوب و به اصطلاح ترند، برنامه Aurora HDR 2018 را به عنوان بهترین و پر افتخارترین برنامه سال معرفی نمود.

به مناسبت کسب این مقام، شرکت Macphun به طور موقت قیمت‌های کاربری این برنامه را تغییر داده است: شما می‌توانید به عنوان یک کاربر جدید، برنامه کامل را به‌ جای پرداخت 99 دلار، تنها با 79 دلار خریداری کنید و کاربران قبلی نیز می توانند بجای 49 دلار تنها با پرداخت 39 دلار برنامه خود را ارتقا دهند.

براساس گفته‌های مدیر عامل اجرایی Macphun؛ Alex Tsepco: کسب عنوان بهترین برنامه سال توسط اپل ما را کاملا متعجب کرد، اما این اتفاق نشان‌دهنده یک مسئله مهم نیز بود و آن این‌ است که ما در مسیر درستی قدم گذاشته‌ایم. کسب این موفقیت افتخار بزرگی برای کل تیم است. ما قصد داریم تا برای دستیابی به هدف بزرگ خود به سختی تلاش کنیم و آنچنان سطح استاندارد برنامه Aurora HDR را بالا ببریم که در این عرصه بی‌رقیب شود و انتخاب اول و آخر ویرایشگرهای عکس، HDR گردد.

این برنامه از زمان عرضه‌ (سال 2015) تاکنون، بالغ بر 3 میلیون بار توسط کاربران دانلود شده است و بیش از 115 میلیون عکس تا‌ به حال طی این دو سال با آن ویرایش گردیده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373