لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رقابت تنگانگ سرویس جدید VSCO با پیام DM اینستاگرام

رقابت تنگانگ سرویس جدید VSCO با پیام DM اینستاگرام

برنامه ویرایش عکس و پلت‌فرم اشتراک‌گذاری VSCOاز قابلیت پیام‌ خصوصی برای ترغیب کاربران به ارتباط با یکدیگر از طریق این سرویس رونمایی کرد. براساس توضیحات این شرکت، کاربران می‌توانند به تبادل ترفند‌های ویرایش بپردازند، پروفایل‌های مطرح و محتوا‌های انتشاریافته را به اشتراک بگذارند و از همتایان خود بازخوردی خلاقانه دریافت کنند. هم اکنون هرکسی که در VSCO فالو ‌کنید، می‌تواند به شما پیام دهد. این قابلیت، نخست برای کاربرانی که حق اشتراک می‌پردازند، عرضه می‌گردد و سپس تا چند هفته دیگر، امکان استفاده از آن برای کاربران رایگان VSCO نیز ممکن خواهد شد.

این ویژگی همچون دیگر سرویس‌های پیام‌رسان کار می‌کند، اما شباهت بسیار زیادی به محیط اینستاگرام دارد. کاربران می‌توانند عکس‌هایی که در فید خبری خود می‌بینند را با زدن یک ضربه بر روی آیکن پیکان، همانند اینستاگرام، فوروارد کنند.

بدین ترتیب محیط پیام خصوصی فعال می‌گردد. اما اینکه بتوانید بخشی برای پیام گروهی داشته باشید هنوز مشخص نشده و شرکت ارائه دهنده VSCO در این مورد اظهار نظری نکرده است.

پیام‌ها، عضو جدانشدنی و ضروری برنامه محبوب اینستاگرام می‌باشند. برهمین اساس، شرکت تولید کننده برنامه ‌VSCO برای رقابت با اینستا خبر از آزمایش اپ مستقل پیام‌رسان داده است. واضح است که این شرکت متوجه چنین موضوعی شده که کاربرانش محلی امن و خصوصی برای صحبت‌های‌شان می خواهند بنابراین راضی نگه داشتن این کاربران در پلتفرم برنامه، اولویت اول شرکت شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420