لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا نسل بعد آیفون با تغییراتی در طراحی باتری روبرو خواهد شد؟

آیا نسل بعد آیفون با تغییراتی در طراحی باتری روبرو خواهد شد؟

براساس گزارشی از آقای Ming-Chi Kuo ؛ تحلیل‌گر موسسه امنیتی KGI Securities ،اپل در حال کار بر روی یک باتری جدید برای نسل بعدی آیفون‌های خود است، یک باتری‌ با ظاهر L شکل که در آیفون ایکس معرفی شد، با این تفاوت که اینبار تنها از یک سلول بهره می‌برد.

استفاده از تنها یک سلول بجای طراحی فعلی دو سلولی باتری، موجب تقویت میزان توان از 2716 به 2900 و 3000 میلی آمپر برای دستگاه سایز 5.8 اینچی می‌شود.

براساس پیش‌بینی‌های آقای کو، اپل قرار است 3 آیفون جدید با قابلیت فیس آیدی را در سال آینده عرضه کند: یک مدل 6.5 اینچی با نمایشگر OLED، یک مدل 5.8 اینچی با صفحه نمایش اولد و یک مدل 6.1 اینچی با صفحه LCD .

با وجود این پیش‌بینی به احتمال زیاد اپل قرار است تا در مدل 6.5 اینچی OLED آیفون خود از باتری دو سلولی استفاده کند، اگرچه در هر صورت سایز بزرگ آن موجب می‌شود تا باتری دستگاه از توانی معادل 3300 تا 3400 میلی آمپر برخوردار گردد.

دو آیفون جدید مدل 2018 کمپانی اپل با سایزهای 6.5 و 5.8 اولد می‌توانند از باتری L شکل و ظرفیت ذخیره‌سازی بیشتر در تمامی مدل‌ها بهره مند گردند.

ما بر این باوریم که با وجود قابلیت دوربین TrueDepth در هر سه مدل جدید 2018 آیفون اپل و مصرف توان افزون‌تر نسبت به مدل‌های پیشین، بیشتر کردن طول عمر باتری در این دستگاه‌ها امری ضروری است. اپل در حال توسعه باتری تک سلولی خود با مشارکت کمپانی LGC (KR) است. چنانچه باتری جدید به موقع به تولید انبوه برسد، مدل 5.8 اینچی با نمایشگر اولد با توان بیشتری معادل 2900-3000 میلی آمپر عرضه خواهد شد. برای مدل ال سی دی 6.1 اینچی آیفون اینطور پیش‌بینی می‌شود که اپل کماکان از طراحی مستطیلی شکل باتری‌اش برای برقراری ساختار هزینه بهتر استفاده کند و ظرفیت ذخیره‌سازی دیوایس‌ها براساس پیش‌بینی‌های اخیر نسبت به آیفون 8 بیشتر خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420