لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

با بهترین نرم‌افزارهای عکاسی برای آیفون X آشنا شوید

با بهترین نرم‌افزارهای عکاسی برای آیفون X آشنا شوید

یکی از بهترین قابلیت‌های آیفون X را دوربین آن می‌توان به حساب آورد. دوربین این محصول، بهترین قطعه از زمان ساخت اولین آیفون به حساب می‌آید. ما اپ استور اپل را زیر و رو کردیم و بهترین نرم افزار برای عکاسی که از آیفون ایکس نیز پشتیبانی می‌کنند را برای شما جمع‌آوری نموده‌ایم. با ما همراه باشید.

 FiLMiC Pro

این نرم‌افزار، تنها عنوانی است که به صورت مشخص روی موضوع فیلم برداری متمرکز شده است. FiLMiC Pro را می‌توان بهترین اپلیکیشن برای فیلمبرداری به حساب آورد. به وسیله این نرم‌افزار می‌توانید یک زمان مشخص برای پایان یافتن فیلم‌برداری تنظیم نمایید یا حتی میزان زوم شدن روی سوژه‌ها را به صورت انیمیشن درآورید. 

قیمت: 14.99 دلار 


دانلود نرم‌افزار FiLMiC Pro برای آیفون، آیپاد و آیپد

Darkroom

نرم‌افزار Darkroom در آخرین آپدیت خود، ویژگی‌های جذابی را به همراه دارد. از پشتیبانی از آیفون X گرفته تا پشتیبانی از Metal 2 و wide color gamut. به وسیله این اپلیکیشن می‌توانید تصاویر خود را با جزئیات کامل ویرایش نمایید.

قیمت: رایگان!


دانلود نرم‌افزار Darkroom برای آیفون، و آیپاد

Halide

Halide نام اپلیکیشن عکاسی دیگری است که به تازگی با آیفون ایکس سازگار شده و رابط کاربری آن نیز به گونه‌ای طراحی شده است که تمامی ابزار مورد نیاز برای عکاسی با یک دست، در دسترس شما خواهند بود.

بسیاری از ویژگی‌ها و تنظیمات دستی مانند تنظیم manual فوکوس، پشتیبانی از عمق میدان، تنظیم میزان آشکاری و چنین مواردی در این اپلیکیشن گنجانده شده است.

قیمت: 4.99 دلار 


دانلود نرم‌افزار Halide برای آیفون، و آیپاد

Hydra

اگر به دنبال عکاسی با رزولوشن بالا، شرایط نوری کم یا به دنیال عکاسی در حالت HDR هستید، اپلیکیشن Hydra بهترین گزینه به حساب می آید.

این نرم‌افزار در هنگام فشردن دکمه شاتر، بین 50 تا 60 عکس را گرفته و آنها را با یکدیگر ترکیب می‌کند و نتیجه کار، یک عکس 32 مگاپیکسلی خواهد بود. بعد از اینکه روی تصاویر زوم می‌کنید، متوجه خواهید شد که همچنان تر و تمیز هستند!

قیمت: 4.99 دلار 


دانلود نرم‌افزار Hydra برای آیفون، آیپاد و آیپد

ProCamera

ProCamera نام اپلیکیشن دیگری است که روی تنظیمات دستی تمرکز کرده است. در مقایسه با Halide، می‌هوان گفت که ProCamera برای حالت فیلمبرداری نیز تنظیماتی را در نظر گرفته است.

اما رابط کاربری آن در مقایسه با Halide ساده‌تر بوده و تنظیمات کمتری در آن جای گرفته است. اما سایر تنظیمات پیشرفته درون منوی نرم‌افزار به چشم می‌خورد.

قیمت: 4.99 دلار 


دانلود نرم‌افزار ProCamera برای آیفون، و آیپاد

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420