لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دانلود نرم‌افزار Shenoto برای آیفون، آیپاد و آیپد

دانلود نرم‌افزار Shenoto برای آیفون، آیپاد و آیپد

توضیحات اپلیکیشن :

شنوتو ، سرویس اشتراک گذاری فایل های صوتی
شنوتو بستری است برای انتشار ، شنیدن ، به اشتراک گذاری و خرید فایل های صوتی مانند پادکست و کتاب صوتی.
چندین سالی هست که دانلود و شنیدن فایلهای صوتی انتخابی در فضای اینترنت همه گیر شده است. این نوع فایلهای صوتی که به آنها اصطلاحا پادکست می گویند تنها به موسیقی و یا برنامه رادیویی محدود نمی شوند، بلکه در موضوعات مختلف و در قالب های گوناگون در فضای اینترنت عرضه می شوند. گفتگو های صوتی ، کتاب های صوتی ، نمایشنامه های صوتی و حتی مقاله های رادیویی زیادی وجود دارند که علاقمندان می توانند آنها را به صورت آنلاین شنیده و یا دانلود نموده تا در فرصت های مقتضی گوش دهند.
شنوتو با همین هدف یعنی ارائه فرصتی برای شنیدن و شنیده شدن خلق شد. در پلتفرم شنوتو از یک سو می توانید دغدغه ها ، داستانها ، تجربیات و . . . خود را به صورت صوتی (درقالب پادکست) ضبط یا آپلود کرده و از سو دیگر می توانید شنونده هزاران ساعت محتوای صوتی غنی باشید.
این اپلیکیشن دارای امکانات زیادی برای پرکردن اوقات فراغت شماست. بطور مثال شما با نصب شنوتو و ثبت نام در آن به بیش از 100.000 دقیقه فایل صوتی جذاب و شنیدنی دسترسی خواهید داشت و می توانید در هر زمانی که به اینترنت متصل هستید آنها را بشنوید. برای دسترسی موضوعی به فایلهای صوتی کافیست تا از بخش دسته بندی ها موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید. همچنین می توانید بجز پادکستها و کتابهایی که در صفحه اول در حال نمایش هستند با کمک قسمت جستجو ، موضوع مورد نظرتون را جستجو (search) کنید. با توجه به اینکه درشنوتو کاربران زیادی در حال انتشار فایلهای صوتی خود از این درگاه هستند با امکانات شنوتو، شما می توانید آنها را دنبال کرده یا (Follow) کنید. این امکان در بخشی به نام کافه صدا تعبیه شده. در کافه صدا فقط برنامه سازان و ناشرانی که دنبال می کنید برایتان لیست می شوند. در صورتی که مایل باشید تا صدای شما توسط دیگران شنیده شود می توانید به کمک کلید ضبط صدا در شنوتو یک فایل 10 دقیقه ای تولید ضبط و در شنوتو منتشر کنید. در صورتی که فایل صوتی خود را از قبل آماده کرده اید می توانید از وب سایت شنوتو آن را آپلود کنید. حتی می توانید با کمک امکانات تعبیه شده در شنوتو فایلهای صوتی خودتان یا دیگران با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. در صفحه پخش فایل صوتی می توانید با لایک کردن یا درج کامنت با برنامه ساز مورد علاقتون در تعامل باشید. پس با نصب اپلیکیشن شنوتو علاوه بر اینکه به ساعتها فایل صوتی دسترسی دارید، می توانید فایلهای صوتی کوتاه هم ضبط کرده و به گوش کاربران شنوتو برسانید.

امکانات و قابلیت‌های نسخه جدید: 

  1. رفع مشکل لاگین کاربران 
  2. ذخیره زمان پخش فایل های شنیده شده
  3. و برطرف کردن مشکلات ریز دیگر

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373