لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

5 قابلیت اینستاگرام که باید بشناسید

5 قابلیت اینستاگرام که باید بشناسید

اینستاگرام را می‌توان یکی از نرم‌افزارهای محبوب در دنیا به حساب آورد. مهم نیست که از کاربران حرفه‌ای یا مبتدی این شبکه اجتماعی باشید. در هر صورت، قابلیت‌های پنهانی در اینستاگرام وجود دارد که باید با آنها آشنا شوید. در این مطلب به 5 ویژگی اپلیکیشن اشاره شده می‌پردازیم. 

متوقف کردن استوری 

امکان اضافه نمودن استوری‌هایی که بعد از 24 ساعت به صورت خودکار حذف می‌شدند، از سال 2016 به اینستاگرام اضافه شد. 

حالا همانطور که می‌دانید، با ضربه زدن به سمت راست یا چپ صفحه نمایش، می‌توانید به استوری‌های بعد یا قبل بروید. اما چیزی که ممکن است ندانید، این است که با ضربه و نگه داشتن انگشت روی صفحه، می‌توانید استوری را متوقف نموده و با برداشتن انگشت، مجددا اقدام به پخش نمایید.

اضافه نمودن خطوط فاصله میان متن

تصور کنید که قصد نوشتن یک متن برای پست خود را دارید و به دنبال دکمه return برای رفتن به خط بعد می‌گردید، اما متأسفانه وجود ندارد!

برای دسترسی به آن، تنها کافی است روی 123 ضربه بزنید. حالا مشاهده می‌کنید که دکمه return ظاهر شده و از آن می‌توانید برای رفتن به خط بعد استفاده نمایید.

شایان ذکر است که این روش برای نوشتن Bio کاربردی ندارد!

تغییر نحوه چینش فیلترها

اگر از اکانت اینستاگرام خود به صورت معمول استفاده می‌کنید، مطمئنا استفاده از فیلترها شدیدا به کارتان می‌آید. اما مرتب کردن آنها بر اساس نیاز یا پنهان کردن برخی از آنها که مورد استفاده نیست، یکی از ترفندهای کاربردی اینستاگرام به حساب می‌آید.

برای انجام این کار، در هنگام پست و قسمت اضافه نمودن فیلتر،صفحه را تا انتها به سمت راست هدایت کنید تا به انتهاب فیلترها برسید. حالا دکمه Manage را مشاهده خواهید کرد. با زدن آن، وارد صفحه مدیریت فیلترها می‌شوید. حالا با ضربه روی تیک‌های کنار فیلترها، می‌توانید جلوی نمایش آنها را بگیرید.

زوم کردن روی تصاویر

کاربران جدید اینستاگرام ممکن است که از وجود چنین قابلیتی آگاه نباشند. پس بدانید که با قرار دادن دو انگشت روی تصویر . از هم باز کردن آنها، می‌توانید روی تصاویر یا فیلم‌های داخل پخش در اینستاگرام زوم کنید.

مدیریت تصاویر تگ شده

اینستاگرام مانند فیس بوک به کاربران اجازه می‌دهد تا دوستان خود را در تصاویر تگ کنند. عکس‌های تگ شده در پنجره tagged قابل مشاهده است.

خوشبختانه اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد تا این امکان را مدیریت نمایید در صورت نیاز، امکان تگ کردن خود را غیر فعال کنید. برای انجام این کار وارد Settings اینستاگرام شوید، به قسمت PHOTOS OF YOU رفته و Add Manually را انتخاب نمایید. ازین پس در صورت تگ شدن روی تصویری، ابتدا به شما اطلاع داده می‌شود و در صورت اجازه، نام شما روی عکس تگ می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420