لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

برخی مشخصات Redmi Note 5 مشخص شد!

برخی مشخصات Redmi Note 5 مشخص شد!

 تصویری امروز در رسانه‌ها منتشر گردید که بر اساس حدس و گمان‌ها، متعلق به Redmi Note 5 است و برخی مشخصات آن را به علاقمندانش نشان می‌دهد!

این تصویر که در شبکه اجتماعی Weibo برای اولین بار دیده شد، نشان دهنده آن است که Redmi Note 5 شیائومی از نمایشگری با نسبت ابعاد 18:9 بهره‌مند خواهد بود. همچنین از لحاظی طراحی نیز می‌توان آن را تا حدودی یک تلفن هوشمند بدون حاشیه دانست!

بعد از اینکه شیائومی با تولید می میکس به سمت گوشی‌های بدون حاشیه پیش رفت، جای تعجبی نیست اگر Redmi Note 5 نیز به این صورت باشد. بر اساس گزارش TENAA نیز باید منتظر یک دیوایس با نمایشگر 5.99 اینچی و رزولوشن 1080 × 2160 باشیم.

مورد دیگری که از این تصویر می‌توان فهمید، نوع پردازنده است و باید بگوییم که محصول بعدی شیائومی از پردازنده اسنپدراگون 625 استفاده خواهد کرد. این در حالی است که به نظر می‌رسید که این تلفن هوشمند از اسنپدراگون 630 بهره‌مند باشد.

باتری 4000 میلی آمپری، دوربین 12 مگاپیکسلی و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز از جمله دیگر مشخصات سخت افزاری Redmi Note 5 به حساب می‌آید.

سیستم عامل اندروید نسخه 7.1.2 و رابط کاربری MIUI 9 را نیز می‌توان به عنوان مشخصات نرم‌افزاری محصول بعدی شیائومی ذکر کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420