لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هدست واقعیت افزوده اپل در سال 2019 عرضه می‌شود؟

هدست واقعیت افزوده اپل در سال 2019 عرضه می‌شود؟

مدت زیادی است که در خبرها می‌شنویم اهالی کوپرتینو به دنبال به دنبال ساخت دستگاهی (هدست) هستند که به صورت اختصاصی از واقعیت افزوده پشتیبانی می‌کند.  این هفته با گزارشات جدیدی که نقل شده، این شایعات مجددا بر زبان‌ها جاری شده است.

کلیه نشانه‌ها حاکی از آن است که اپل در حال طراحی یک محصول در زمینه واقعیت افزوده هست که در این مطلب، اطلاعاتی که در مورد این محصول منتشر شده را باهم مرور می‌کنیم.

دیوایسی به همراه واقعیت افزوده

 بر اساس گزارش بلومبرگ، اپل همواره به دنبال دیوایسی انقلابی بوده تا بتواند مانند آیفون، تحولی در صنعت و دنیای تکنولوژی ایجاد نماید.

محصول اپل دارای صفحه نمایش، پردازنده و سیستم عاملی خواهد بود که مانند اپل واچ، به صورت کامل توسط اهالی کوپرتینو ساخته شده باشد. به معنای دیگر، انتظار دستگاهی را خواهیم داشت که به صورت مستقل کار خواهد کرد و هیچگونه تکیه‌ای روی تلفن هوشمند نخواهد داشت.

اما چیزی که اینجا مطرح می‌شود، تفاوت واقعیت افزوده و واقعیت مجازی است. در واقعیت مجازی، شما در یک دنیای مجازی قرار می‌گیرید و این در حالی است که واقعیت افزوده، اشیاء مجازی را به دنیای واقعی می‌آورد.

سیستم عامل rOS

در حالی که ما از گوشه و کنار در مورد دیوایس مبتنی بر واقعیت افزوده اپل می‌شوینم، اما بلومبرگ امروز موضوع جذابی را مطرح نمود: سیستم عامل جدید!

سیستم عامل جدید در کمپانی اپل با نام rOS شناخته می‌شود که مخفف Reality Operating System است. طبق گزارش بلومبرگ، rOS بر اساس سیستم عامل iOS طراحی شده و برای راه‌اندازی دیوایس از آن استفاده می‌شود.

ممکن است که این سیستم عامل دارای نامی اختصاصی باشد، اما برای ارائه آن بسیار زود است. چرا که مهندسان اپل همچنان در حال تحقیق میان کاربران هستند تا ببینند آنها چگونه از هدست‌های واقعیت افزوده استفاده می‌کنند. همچنین احتمالا این سیستم عامل دارای اپ استوری خاص نیز باشد.

تاریخ عرضه

بر اساس شایعاتی که نقل می‌شود، هدست واقعیت افزوده اپل در سال 2019 از راه خواهد رسید. بلومبرگ معتقد است که تا آن زمان، تکنولوژی به قدری پیشرفت می‌کند که آماده ارائه چنین محصولی خواهد بود. اما عرضه آن احتمالا به سال 2020 موکول می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420