لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مشخصات آپید نسل بعد منتشر شد! شایعه یا واقعیت؟

مشخصات آپید نسل بعد منتشر شد! شایعه یا واقعیت؟

همزمان با موفقیت سبک طراحی آیفون X، به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد تا طراحی آیپد پروهای خود را نیز با آن هماهنگ نمایند. البته نباید منتظر باشید که تمام تغییراتی که در تولد ده سالگی آیفون رخ داد، . به صورت کامل روی آیپد قرار گیرد. 

آیپد پرو نسل بعد چه ظاهری خواهد داشت؟

آیپد نسل بعد احتمالا مانند آیفون ایکس، از نمایشگر تمام صفحه بهره‌مند خواهد بود و به این ترتیب، باید شاهد حذف دکمه هوم از این محصول نیز باشیم. اگر بخواهیم به دقت بگوییم، آیپد پرو نسل بعد را باید مدل بزرگ شده آیفون 10 بدانیم. 

تکنولوژی OLED در کار نخواهد بود!

از آنجا که سامسونگ تنها تولید کننده پنل‌های سفارشی OLED برای کمپانی اپل به حساب می‌آید، به نظر نمی‌رسد که برای آیپد نسل بعد، چنین قطعه‌ای آماده قرارگیری در این محصول باشد و روی این گزینه اصلا نباید حساب باز کنیم. با گذشت زمان همه چیز مشخص خواهد شد، اما احتمالش بسیار کم است که اپل، آیپد نسل بعد خود را با صفحه نمایش OLED معرفی نماید. 

فیس آیدی، انیموجی و دیگر ویژگی‌ها

 همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، آیپد نسل بعد بدون دکمه هوم عرضه خواهد شد و به این ترتیب، باید انتظار اضافه شدن فیس آیدی را به این محصول داشته باشیم. با قرارگیری سنسور تشخیص چهره به آیپد نسل بعد، کاربران قادر خواهند بود تا از انیموجی‌ها که برای اولین بار توسط آیفون X معرفی گردید، نیز استفاده نمایند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که این ویژگی‌ها، روی صفحه نمایش بزرگ آیپد چگونه خواهند بود.

قیمت و تاریخ عرضه آیپد پرو جدید

 آیپد نسل بعد قرار است تا در سال 2018 رونمایی شود. اما اطلاعاتی در مورد قیمت آن هنوز به میان نیامده است. ولی بر اساس شواهد و قراین، آیپد پرو با نمایشگر تمام صفحه با قیمتی بین 125 تا 175 دلار بالاتر از آیپد پرو 10.5 اینچی عرضه خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420