لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش: چگونه آیفون 10 را به روش Fast Charge شارژ کنیم؟

آموزش: چگونه آیفون 10 را به روش Fast Charge شارژ کنیم؟

 یکی از ویژگی‌های سه محصول جدید اپل؛ آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون 10، بهره‌مندی آنها از تکنولوژی شارژ سریع است. اگر یکی از محصولات اشاره شده را خریداری نموده اید و قصد استفاده از قابلیت را دارید، با ما همراه باشید.

شارژ سریع چیست؟

به عنوان مقدمه، باید بگوییم شارژ سریع بدین معناست که شارژ دستگاه شما در حدود 30 دقیقه به 50 درصد برسد. اما این موضوع کاملا به آداپتور و کابل شارژ بستگی دارد.

متأسفانه اپل لوازم مورد نیاز برای شارژ سریع را درون جعبه  محصولات جدید خود قرار نداده و این بدان معناست که برای بهره‌مندی از این قابلیت، باید هزینه اضافه بپردازید:

1. کابل مورد نیاز را خریداری نمایید

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که به جای استفاده از کابل‌های تولید شده توسط برندهای دیگر، از محصولات اپل استفاده کنید. چرا که این مطمئن ترین و ایمن ترین راه باری شارژ دستگاهی که دست کم 1000 دلار برای آن پرداخت نموده‌اید، به حساب می‌آید.

کابلی که برای شارژ سریع به آن نیاز دارید (لایتنینگ به USB-C)، در دو مدل 1 و 2 متری تولید شده که به ترتیب با قیمت های 25 و 35 دلار عرضه می‌شوند.


خرید کابل لایتنینگ به USB-C یک متری

 2. آداپتور شارژ را خریداری نمایید

راحت‌ترین و ارزان‌ترین راه، خرید شارژر USB-C مک بوک‌هاست که با توان 29 وات همراه است. این کالا با قیمت 49 دلار فروخته می‌شود.

اما اگر به شارژ سریع واقعی نیازی ندارید، اما می‌خواهید دستگاه شما زودتر شارژ شود، می‌توانید از آداپتور 12 واتی آیپد استفاده نمایید. این کالا با قیمت 19 دلار عرضه می‌شود.

برای مقایسه:

  • ​شارژر 12 واتی، دستگاه شما را در 30 دقیقه به میزان 36 درصد شارژ نموده و مدت زمان فول شارژ شدن آن، 1 ساعت و 45 دقیقه است.
  • شارژر 29 واتی، دستگاه شما را در 30 دقیقه به میزان 50 درصد شارژ نموده و مدت زمان فول شارژ شدن آن، 1 ساعت و 30 دقیقه است.


خرید آداپتور 12 واتی


خرید آداپتور 29 واتی

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373