لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

5حقیقت در مورد آیفون 10 که باید بدانید

5حقیقت در مورد آیفون 10 که باید بدانید

 عرضه جهانی آیفون X از فردا، دوازدهم آبان ماه آغاز می‌گردد و اگر مایل به خرید این کالا هستید، باید با مسائلی در مورد آن آشنا شوید و سپس اقدام به خرید نمایید. در این ممطلب، حقایقی در مورد آیفون 10 با شما در میان خواهیم گذاشت که در خرید این محصول کمک‌تان خواهد کرد.

1- خدمات بسیار گران قیمت خارج از شرایط گارانتی 

 آیفون 10 را می‌توان گرافن ترین تلفن هوشمند کمپانی اپل دانست. اما به تازگی و بر اساس اعلام اهالی کوپرتینو، هزینه تعمیر این محصول در شرایطی که دستگاه گارانتی نداشته باشد، بسیار بالا خواهد بود. به عنوان مثلا در صورت آب خوردگی، حدود 549 و تعویض نمایشگر آن نیز 279 دلار برای خریداران آب می‌خورد. اما اگر سرویس +AppleCare روی این کالا فعال باشد، هزینه‌ها به میزان قابل توجهی کاهش یافته و برای مثال، هزینه تعویض نمایشگر تنها 99 دلار خواهد بود.

2- طراحی شده بر اساس جسچرهای مختلف

​آیفون X با طراحی تمام صفحه، جایی برای دکمه هوم باقی نگذاشته و به این ترتیب، جسچرهای مختلف حرکتی جای آن را گرفته‌اند و از این طریق، باید محصول جدید اپل را کنترل نمایید. به عنوان مثال، سوایپ کردن به سمت بالا از پایین نمایشگر، شما را به صفحه هوم منتقل خواهد کرد و در صورت نگه داشتن انگشت در میانه صفحه بعد از سوایپ، وارد مولتی تسکینگ خواهید شد.

3- اپلیکیشن‌ها در حال حاضر با صفحه نمایش آیفون 10 هماهنگ نخواهند بود

نمایشگر آیفون X با طراحی خاص و بدون حاشیه، از جذابیت بسیار بالایی بهره‌مند است. اما مسلما مدت‌ها طول خواهد کشید تا اپلیکیشن‌های مختلف، خود را با آن سازگار کنند و در حال حاضر، بسیاری از نرم‌افزارها در هنگام اجرا، با دو قسمت خالی سیاه رنگ در بالا و پایین فضای اجرایی همراه خواهند بود. به همین دلیل اپل از توسعه دهنده‌ها درخواست نموده تا رابط کاربری اپلیکیشن‌های خود را زودتر با طراحی آیفون 10 سازگار نمایند. 

4- شیار قسمت بالایی آنچنان هم بد نیست!

مطمئنا در نگاه اول و زمانی که آیفون X را در دستان خود می‌گیرید، شیار بالایی آن به چشم خواهد آمد و احتمالا ابراز نارضایتی از آن کنید. اما بر اساس بررسی‌هایی که افراد مختلف روی این محصول انجام داده اند، معتقد هستند که این موضوع به مرور زمان عادی خواهد شد و احتمالا بعد از گذشت چند روز، حتی آن را کاربردی بدانید! 

5- دوربین TrueDepth باعث کاهش مصرف باتری می‌شود

دوربین TrueDepth به همراه قابلیت تشخیص چهره، جایگزین سنسور اثر انگشت شده است و باعث شده تا امنیت آیفون 10 حدودا 20 برابر افزایش یابد. در کنار تأمین امنیت و استفاده راحت‌تر از Apple Pay و بهره‌گیری از انیموجی‌ها، قابلیت تشخیص چهره باعث کاهش مصرف باتری نیز خواهد شد. چرا که امکان تشخیص چشمان کاربر و نگاه ایشان به صفحه نمایش را دارد و از این طریق، از خاموش شدن صفحه نمایش جلوگیری کرده یا حتی در انجام این موضوع، کمک خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420